|
Outlaws by Dnevnik Izobčenci ukinjenega dnevnikovega foruma
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Watamaro
Pridružen/-a: 06.11. 2006, 23:12 Prispevkov: 3803
|
Objavljeno: 11 Apr 2010 19:41 Naslov sporočila: Re: RUSI ŠE ZNAJO... |
|
|
mala malca je napisal/a: |
ne vem kako imajo poljaki,ampak AIR FORCE ONE ne pilot,ampak posebn varnostni uslužbenc..el prezidente loh sam gleda in pijucka viski..
mislim da je pilot vseen neki druzga kot katkin šofer in če reče jok,je jok!
če že omenjaš upornega pilota...
V Tbilisi so sicer že v torek prispeli estonski predsednik Toomas Hendrik Ilves, njegova poljski in litvanski kolega Lech Kaczynski in Valdas Adamkus, latvijski premier Ivars Godmanis ter ukrajinski predsednik Viktor Juščenko. Kot so pojasnili, so v Tbilisi pripotovali, da v tem težkem obdobju Gruzije podprejo njeno neodvisnost in ozemeljsko celovitost
še 1x..vojaški aerodrom brez ils????in včer je bilo rečen da ima ils,čeprav jje sedaj net poln trditev da ga nima..pa že sicer ils ni edini sistem,že pred 2. vojno so imel sistem ki je nekako deloval v bistvu na istem principu kot ils,ko si priletel v linijo piste si to vedel..
o tu-154 se ne bova kregala,avion je moral zadovoljevati EU standarde ki so kar zajebani in ti o velik bolš veš kot jaz..
ko sem gledu posnetke...ja res je bila meglaampak mislim da sem prstaju že v slabših pogojih,pa tud v temi..
oki, si stručko,maš prav,vojno letališče vsmolensku je uporabno samo podnevi,na sončen dan in rusi ljubijo poljake |
Ne tumbaj.........
Primerjaš AF1 (ki je mimo grede tudi eno od poveljniških mest predsednika ZDA) in protokolarnim letalom, ki ni nič več kot to..............protokolarno letalo.
Kar se tiče pristankom prosim, da ločiš med precision in non-precision approach. ILS je precision approach, kjer letalo samo opravi 95% vsega, pilot pa se ta čas lahko lepo zlekne na sedež in pusti stevardesi, da mu ga potegne. Non-precision approach (VOR, VORTEC.....) pa je v bistvu še vedno vizualni approach. Še več, tudi vsi ILS pristanki so v čisto zadnji fazi pristanka vizualni in je pač vidljivost pogojena s kategorijo. CAT1....do CAT 3..........kar pomeni, da te avtopilot pripelje do ti. decision height.............in če pilot ne vidi piste.......go around.
In na letališču v Smolensku ni ILS-a, najverjetneje pa imajo VOR-DME pristajalno proceduro, ki pa je kot sem ti že povedal vizualna procedura, pri kateri pa se zahteva vidljivost nekaj tisoč metrov.
In ko govoriš o standardih, ki jih mora zadovoljevati določeno letalo v EU. To so predvsem standardi o hrupu ter določeni komunikacijski opremi (8,33KHz, Mode S transponder)..............kakšna oprema je na letalu za ILS pristajanje pa pove samo, kdaj to letalo lahko pristaja. Ali drugače povedano, če je TU-154 opremljen za ILS CAT II, to pomeni, da ne more pristati na letališču, kjer je sistem CAT III in meteorološki pogoji zahtevajo CAT III. (V tistem trenutku na tistem letališču lahko pristajajo samo letala, ki so opremljena s CAT III, ostala pa so v holdingu, ali pa se preusmerijo na druga letališča, kjer jim meteorološki pogoji dovoljujejo pristanek) Če so meteorološki pogoji do CAT II ali manj, to letalo vedno lahko pristane na tem letališču opremljenem CAT III.
V življenju si pa pristajal že v slabših pogojih predvem zato, ker je letalo s katerim si letel bilo opremljeno in predvem zato, ker je letališče bilo opremljeno z ILS sistemom in je dovoljevalo avtomatski precision approach. To, da ga je stevka ta cajt vlekla pilotu pa nisi opazil. _________________ See first with your mind
then with your eyes
and finally with your heart. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
enzrovt
Pridružen/-a: 18.03. 2008, 20:14 Prispevkov: 4154
|
Objavljeno: 11 Apr 2010 23:40 Naslov sporočila: |
|
|
mogoce se pripomba, da tu-154 glede na stevilo proizvedenih enot in naletenih kilometrov ni nic slabsi od primerljivega boeinga.
Je pa baje zelo "rocno" letalo in kot tako bolj dovzetno na oslarije pilotov.
Aja, se pomislek: cist na slepo ugibam, da rusi za pristajanje svojih tu22m in tu160 verjetno ne uporabljajo off-the-shelf ils sistemov ... ce bi jih, bi bili zelo neumni, mar ne? _________________ a fact of life: after Monday and Tuesday, even the calendar says W T F ... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mala malca
Pridružen/-a: 07.11. 2006, 04:56 Prispevkov: 17767
|
Objavljeno: 12 Apr 2010 01:16 Naslov sporočila: Re: RUSI ŠE ZNAJO... |
|
|
Watamaro je napisal/a: |
mala malca je napisal/a: |
ne vem kako imajo poljaki,ampak AIR FORCE ONE ne pilot,ampak posebn varnostni uslužbenc..el prezidente loh sam gleda in pijucka viski..
mislim da je pilot vseen neki druzga kot katkin šofer in če reče jok,je jok!
če že omenjaš upornega pilota...
V Tbilisi so sicer že v torek prispeli estonski predsednik Toomas Hendrik Ilves, njegova poljski in litvanski kolega Lech Kaczynski in Valdas Adamkus, latvijski premier Ivars Godmanis ter ukrajinski predsednik Viktor Juščenko. Kot so pojasnili, so v Tbilisi pripotovali, da v tem težkem obdobju Gruzije podprejo njeno neodvisnost in ozemeljsko celovitost
še 1x..vojaški aerodrom brez ils????in včer je bilo rečen da ima ils,čeprav jje sedaj net poln trditev da ga nima..pa že sicer ils ni edini sistem,že pred 2. vojno so imel sistem ki je nekako deloval v bistvu na istem principu kot ils,ko si priletel v linijo piste si to vedel..
o tu-154 se ne bova kregala,avion je moral zadovoljevati EU standarde ki so kar zajebani in ti o velik bolš veš kot jaz..
ko sem gledu posnetke...ja res je bila meglaampak mislim da sem prstaju že v slabših pogojih,pa tud v temi..
oki, si stručko,maš prav,vojno letališče vsmolensku je uporabno samo podnevi,na sončen dan in rusi ljubijo poljake |
Ne tumbaj.........
Primerjaš AF1 (ki je mimo grede tudi eno od poveljniških mest predsednika ZDA) in protokolarnim letalom, ki ni nič več kot to..............protokolarno letalo.
Kar se tiče pristankom prosim, da ločiš med precision in non-precision approach. ILS je precision approach, kjer letalo samo opravi 95% vsega, pilot pa se ta čas lahko lepo zlekne na sedež in pusti stevardesi, da mu ga potegne. Non-precision approach (VOR, VORTEC.....) pa je v bistvu še vedno vizualni approach. Še več, tudi vsi ILS pristanki so v čisto zadnji fazi pristanka vizualni in je pač vidljivost pogojena s kategorijo. CAT1....do CAT 3..........kar pomeni, da te avtopilot pripelje do ti. decision height.............in če pilot ne vidi piste.......go around.
In na letališču v Smolensku ni ILS-a, najverjetneje pa imajo VOR-DME pristajalno proceduro, ki pa je kot sem ti že povedal vizualna procedura, pri kateri pa se zahteva vidljivost nekaj tisoč metrov.
In ko govoriš o standardih, ki jih mora zadovoljevati določeno letalo v EU. To so predvsem standardi o hrupu ter določeni komunikacijski opremi (8,33KHz, Mode S transponder)..............kakšna oprema je na letalu za ILS pristajanje pa pove samo, kdaj to letalo lahko pristaja. Ali drugače povedano, če je TU-154 opremljen za ILS CAT II, to pomeni, da ne more pristati na letališču, kjer je sistem CAT III in meteorološki pogoji zahtevajo CAT III. (V tistem trenutku na tistem letališču lahko pristajajo samo letala, ki so opremljena s CAT III, ostala pa so v holdingu, ali pa se preusmerijo na druga letališča, kjer jim meteorološki pogoji dovoljujejo pristanek) Če so meteorološki pogoji do CAT II ali manj, to letalo vedno lahko pristane na tem letališču opremljenem CAT III.
V življenju si pa pristajal že v slabših pogojih predvem zato, ker je letalo s katerim si letel bilo opremljeno in predvem zato, ker je letališče bilo opremljeno z ILS sistemom in je dovoljevalo avtomatski precision approach. To, da ga je stevka ta cajt vlekla pilotu pa nisi opazil. |
tazadn pilot s kerim sem letu je imel tak glas(ej,res,cel avion se je hahljal) da bi prj reku da mu gla vleče steward:)sam pristal je pa na ckkk
lej,tok idiot (še,ne,khm) nisem da se bom šu s tabo ,profijom, prerekat o strokovnih zadevah
glede na tvoj opis velja v letalskem prometu velika zmešnjava,huj kokr sem mislu..
mislu pa sem logičen...če avtku ne delajo žmigavci nima kj delat na cest in če cesta ni vozna se po njej ne voz..očitno tto v letatalstvu ne velja,...če prezident reče ke gremo ke in nima veze če je avion z žmigavci opremljen in pista polna luknj..kle me eni kresalčki maltretirjo če spijem 5 pirov,jebemu.. _________________ Hja,prjatu,če bi ti jaz povedu kako je v Rusiji ,bi bil ti na drugi strani,bi bili naš sovražnik,te sedaj ne bi bilo...
Ivan Maček - Matija |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Comp
Pridružen/-a: 10.11. 2006, 18:49 Prispevkov: 3245
|
Objavljeno: 12 Apr 2010 09:56 Naslov sporočila: Re: RUSI ŠE ZNAJO... |
|
|
mala malca je napisal/a: |
..kje si vidu komije,jebemu? |
Ja, pol pa še ni tako hudo s teboj kot sem domneval.
Ponavad se ti skoz prikazujejo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mala malca
Pridružen/-a: 07.11. 2006, 04:56 Prispevkov: 17767
|
Objavljeno: 12 Apr 2010 14:00 Naslov sporočila: |
|
|
Obstaja možnost, da pilot poljskega letala "ni imel pojma, kaj se tam gor dogaja
http://www.dnevnik.si/novice/aktualne_zgodbe/1042351671
a niso bila poročila najprej čist drugačna?
Ruski mediji so prav tako objavili, da poljsko letalo ni dobilo jasnega ukaza, naj namesto v Smolensku pristane na letališču v Minsku, temveč je bila ta možnost podana le kot predlog, ki pa so ga zavrnili. _________________ Hja,prjatu,če bi ti jaz povedu kako je v Rusiji ,bi bil ti na drugi strani,bi bili naš sovražnik,te sedaj ne bi bilo...
Ivan Maček - Matija |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Comp
Pridružen/-a: 10.11. 2006, 18:49 Prispevkov: 3245
|
Objavljeno: 12 Apr 2010 14:36 Naslov sporočila: |
|
|
mala malca je napisal/a: |
Obstaja možnost, da pilot poljskega letala "ni imel pojma, kaj se tam gor dogaja
http://www.dnevnik.si/novice/aktualne_zgodbe/1042351671
a niso bila poročila najprej čist drugačna?
Ruski mediji so prav tako objavili, da poljsko letalo ni dobilo jasnega ukaza, naj namesto v Smolensku pristane na letališču v Minsku, temveč je bila ta možnost podana le kot predlog, ki pa so ga zavrnili. |
Sej pravim, komunistična internacionala in duh pokojnega Stalina pa maš sraje.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Watamaro
Pridružen/-a: 06.11. 2006, 23:12 Prispevkov: 3803
|
Objavljeno: 12 Apr 2010 15:33 Naslov sporočila: |
|
|
enzrovt je napisal/a: |
mogoce se pripomba, da tu-154 glede na stevilo proizvedenih enot in naletenih kilometrov ni nic slabsi od primerljivega boeinga.
Je pa baje zelo "rocno" letalo in kot tako bolj dovzetno na oslarije pilotov.
Aja, se pomislek: cist na slepo ugibam, da rusi za pristajanje svojih tu22m in tu160 verjetno ne uporabljajo off-the-shelf ils sistemov ... ce bi jih, bi bili zelo neumni, mar ne? |
......Radar precision approach............to je tisto, kar vojska raje uporablja kot ILS. _________________ See first with your mind
then with your eyes
and finally with your heart. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Watamaro
Pridružen/-a: 06.11. 2006, 23:12 Prispevkov: 3803
|
Objavljeno: 12 Apr 2010 15:34 Naslov sporočila: Re: RUSI ŠE ZNAJO... |
|
|
mala malca je napisal/a: |
tazadn pilot s kerim sem letu je imel tak glas(ej,res,cel avion se je hahljal) da bi prj reku da mu gla vleče steward:)sam pristal je pa na ckkk
lej,tok idiot (še,ne,khm) nisem da se bom šu s tabo ,profijom, prerekat o strokovnih zadevah
glede na tvoj opis velja v letalskem prometu velika zmešnjava,huj kokr sem mislu..
mislu pa sem logičen...če avtku ne delajo žmigavci nima kj delat na cest in če cesta ni vozna se po njej ne voz..očitno tto v letatalstvu ne velja,...če prezident reče ke gremo ke in nima veze če je avion z žmigavci opremljen in pista polna luknj..kle me eni kresalčki maltretirjo če spijem 5 pirov,jebemu.. |
No ja, kje pa ni zmešnjave? Ampak o tem, o čemer ti jaz govorim je vse jasno. Drugo pa je, če ti tega glih ne štekaš. _________________ See first with your mind
then with your eyes
and finally with your heart. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mala malca
Pridružen/-a: 07.11. 2006, 04:56 Prispevkov: 17767
|
Objavljeno: 12 Apr 2010 15:42 Naslov sporočila: Re: RUSI ŠE ZNAJO... |
|
|
Watamaro je napisal/a: |
mala malca je napisal/a: |
tazadn pilot s kerim sem letu je imel tak glas(ej,res,cel avion se je hahljal) da bi prj reku da mu gla vleče steward:)sam pristal je pa na ckkk
lej,tok idiot (še,ne,khm) nisem da se bom šu s tabo ,profijom, prerekat o strokovnih zadevah
glede na tvoj opis velja v letalskem prometu velika zmešnjava,huj kokr sem mislu..
mislu pa sem logičen...če avtku ne delajo žmigavci nima kj delat na cest in če cesta ni vozna se po njej ne voz..očitno tto v letatalstvu ne velja,...če prezident reče ke gremo ke in nima veze če je avion z žmigavci opremljen in pista polna luknj..kle me eni kresalčki maltretirjo če spijem 5 pirov,jebemu.. |
No ja, kje pa ni zmešnjave? Ampak o tem, o čemer ti jaz govorim je vse jasno. Drugo pa je, če ti tega glih ne štekaš. |
oki,te bom tkole po prašnikih....tis pilot,ane..ab prstaju na slep čist brez vseh inštrumentov(kot opisuješ da je možn) pr brzini 270kmh..
namreč,to je tist kar ne štekam..
s tem da so inštrumentaln nalet poznal že pred drugo vojno.. _________________ Hja,prjatu,če bi ti jaz povedu kako je v Rusiji ,bi bil ti na drugi strani,bi bili naš sovražnik,te sedaj ne bi bilo...
Ivan Maček - Matija |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Watamaro
Pridružen/-a: 06.11. 2006, 23:12 Prispevkov: 3803
|
Objavljeno: 12 Apr 2010 15:49 Naslov sporočila: |
|
|
mala malca je napisal/a: |
Obstaja možnost, da pilot poljskega letala "ni imel pojma, kaj se tam gor dogaja
http://www.dnevnik.si/novice/aktualne_zgodbe/1042351671
a niso bila poročila najprej čist drugačna?
Ruski mediji so prav tako objavili, da poljsko letalo ni dobilo jasnega ukaza, naj namesto v Smolensku pristane na letališču v Minsku, temveč je bila ta možnost podana le kot predlog, ki pa so ga zavrnili. |
A sem ti namignil, da so rusi in njihova angleščina odličen recept za katastrofo. Namreč rusi so dosegli, da je po ICAO standardih uradni jezik v letalstvu tudi ruščina, čeprav se jo uporabljala samo v državah bivše Sovjetske zveze.
Ta problem je še toliko bolj izražen na manjših letališčih, kjer nimajo veliko mednarodnih letov in imajo večji del časa opravka zgolj z ruskimi posatkami in ruskim jezikom. _________________ See first with your mind
then with your eyes
and finally with your heart. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Watamaro
Pridružen/-a: 06.11. 2006, 23:12 Prispevkov: 3803
|
Objavljeno: 12 Apr 2010 15:59 Naslov sporočila: Re: RUSI ŠE ZNAJO... |
|
|
mala malca je napisal/a: |
oki,te bom tkole po prašnikih....tis pilot,ane..ab prstaju na slep čist brez vseh inštrumentov(kot opisuješ da je možn) pr brzini 270kmh..
namreč,to je tist kar ne štekam..
s tem da so inštrumentaln nalet poznal že pred drugo vojno.. |
Jaz sem ti odgovarjal samo za ILS sistem. počakaj, da jasno povedo, po kakšni proceduri je bil poskus pristanka.
Če je šlo za VOR ali kakšno drugo non-precision proceduro je jasno vse na pilotu..................če pa je slučajno šlo za radar precision approach (te možnosti ne izklučujem zaradi tistega kar govorijo, da je kontrolor pilota upozoril, da je prenizko, ker je videl na radarskem zaslonu), potem je čist možno, da je prišlo do nerazumevanja med kontrolorjem in pilotom.
Posnetek pogovora bo to nedvoumno pokazal.
Pa da ne boš mislil, zadevo bodo raziskovali tudi poljaki, saj po mednarodnih konvencijah imajo pravico in morajo biti soudeleženi pri preiskavi. Na koncu lahko zaprosijo tudi Eurocontrol (kot članica), da verificira njihove ugotovitve.
V zarote bom pa začel verjeti takrat, ko bodo izginile črne skrinjice in posnetki pogovorov, kot je bilo to v znamenitem primeru iz ZDA. _________________ See first with your mind
then with your eyes
and finally with your heart. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mala malca
Pridružen/-a: 07.11. 2006, 04:56 Prispevkov: 17767
|
Objavljeno: 12 Apr 2010 16:11 Naslov sporočila: Re: RUSI ŠE ZNAJO... |
|
|
Watamaro je napisal/a: |
mala malca je napisal/a: |
oki,te bom tkole po prašnikih....tis pilot,ane..ab prstaju na slep čist brez vseh inštrumentov(kot opisuješ da je možn) pr brzini 270kmh..
namreč,to je tist kar ne štekam..
s tem da so inštrumentaln nalet poznal že pred drugo vojno.. |
Jaz sem ti odgovarjal samo za ILS sistem. počakaj, da jasno povedo, po kakšni proceduri je bil poskus pristanka.
Če je šlo za VOR ali kakšno drugo non-precision proceduro je jasno vse na pilotu..................če pa je slučajno šlo za radar precision approach (te možnosti ne izklučujem zaradi tistega kar govorijo, da je kontrolor pilota upozoril, da je prenizko, ker je videl na radarskem zaslonu), potem je čist možno, da je prišlo do nerazumevanja med kontrolorjem in pilotom.
Posnetek pogovora bo to nedvoumno pokazal.
Pa da ne boš mislil, zadevo bodo raziskovali tudi poljaki, saj po mednarodnih konvencijah imajo pravico in morajo biti soudeleženi pri preiskavi. Na koncu lahko zaprosijo tudi Eurocontrol (kot članica), da verificira njihove ugotovitve.
V zarote bom pa začel verjeti takrat, ko bodo izginile črne skrinjice in posnetki pogovorov, kot je bilo to v znamenitem primeru iz ZDA. |
ka pa je blo v usa?sem že pozabu..
jah,tko kot so bli naši majstri zraven na korziki,h?:))))))))))pa tud kao terglav kriv..
ej,mili moj.NWO raztura..ni bil tusk zastoj prej tam.. _________________ Hja,prjatu,če bi ti jaz povedu kako je v Rusiji ,bi bil ti na drugi strani,bi bili naš sovražnik,te sedaj ne bi bilo...
Ivan Maček - Matija |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mala malca
Pridružen/-a: 07.11. 2006, 04:56 Prispevkov: 17767
|
Objavljeno: 12 Apr 2010 16:19 Naslov sporočila: |
|
|
Watamaro je napisal/a: |
mala malca je napisal/a: |
Obstaja možnost, da pilot poljskega letala "ni imel pojma, kaj se tam gor dogaja
http://www.dnevnik.si/novice/aktualne_zgodbe/1042351671
a niso bila poročila najprej čist drugačna?
Ruski mediji so prav tako objavili, da poljsko letalo ni dobilo jasnega ukaza, naj namesto v Smolensku pristane na letališču v Minsku, temveč je bila ta možnost podana le kot predlog, ki pa so ga zavrnili. |
A sem ti namignil, da so rusi in njihova angleščina odličen recept za katastrofo. Namreč rusi so dosegli, da je po ICAO standardih uradni jezik v letalstvu tudi ruščina, čeprav se jo uporabljala samo v državah bivše Sovjetske zveze.
Ta problem je še toliko bolj izražen na manjših letališčih, kjer nimajo veliko mednarodnih letov in imajo večji del časa opravka zgolj z ruskimi posatkami in ruskim jezikom. |
sam to ti hočem povedat da že drgač pišejo kokr so začel..nč druzga..naprej razmišljaj in šnofaj kr sam _________________ Hja,prjatu,če bi ti jaz povedu kako je v Rusiji ,bi bil ti na drugi strani,bi bili naš sovražnik,te sedaj ne bi bilo...
Ivan Maček - Matija |
|
Nazaj na vrh |
|
|
velikilustrator
Pridružen/-a: 10.01. 2007, 22:21 Prispevkov: 6419
|
Objavljeno: 12 Apr 2010 17:38 Naslov sporočila: Pearl Harbour |
|
|
Zdravo
Watamaro je napisal/a: |
V zarote bom pa začel verjeti takrat, ko bodo izginile črne skrinjice in posnetki pogovorov, kot je bilo to v znamenitem primeru iz ZDA. |
V tem primeru se še najbolj nagibam k temu, da so Poljaki hoteli pristati, kljub temu, da so jih poslali v Moskvo. Će dodamo k temu še to, kar piše danes, potem Poljak ni razumel ruskih navodil.
V tretje pač gre rado.
BTW: Včeraj sem gledal po TV (eden od satelitskih) eno oddajo o Pearl Harbourju. Zgodovinarji, ki se bavijo s tem, so predstavljali pro in contra teorije o zarotah. Eni so dokazovali, da je, drugi da ni. Oddaja se je končala tako, da so napisali, da naj si gledalci sami ustvarijo mnenje. Moje je, četudi so Američani sporočila razvozlali šele dva meseca po napadu, da so v Washingtonu vedeli, da jih bodo napadli, ampak da Washington ni obvestil Havajev o nevarnosti. V vojno so lahko vstopili samo na ta način.
VL |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mala malca
Pridružen/-a: 07.11. 2006, 04:56 Prispevkov: 17767
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|