|
Outlaws by Dnevnik Izobčenci ukinjenega dnevnikovega foruma
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Samo
Pridružen/-a: 21.11. 2006, 15:19 Prispevkov: 683 Kraj: Koper
|
Objavljeno: 13 Mar 2007 19:47 Naslov sporočila: |
|
|
Čukica je napisal/a: |
Vidim, da je že spet na tapeti pretirano memoriranje, ki ga zahtevajo v naši šoli. Če sploh odmislim, da je memoriranje krasna telovadba za možgane, se ob splošnem udrihanju čez njega vedno znova vprašam naslednje:
Kako naj se kdorkoli od nas naučiti kritično in logično razmišljati o nečem, o čemer nima pojma? Ker je pot do vedenja o nečem običajno kopičenje informacij v glavah, ki bi ga večina rada preskočila. Kako je mogoče v družbi polemizirati o vrednosti slovenske moderne, recimo, če nimam pojma, kaj moderna je. Ker siem dudlanje o Ketteju, Cankarju ali Župančiču preskočila, saj so mi rekli, da je to golo memoriranje. |
So predmeti za katere je memoriranje neobhodno potrebno (npr. slovenščina) in so predmeti, pri katerih memoriranje (vsaj v takšnem smislu kot sem ga prej zgoraj opisal) nepotrebno, da ne rečem škodljivo.
Čukica, mi lahko razložiš, kaj pomenijo "tone raznovrstnega materiala", ki ti ga vlivajo v možgane, če pa je dejanski izplen (razen morda pridudlana ocena) vsega tega že kmalu po tem zelo skromen ali ničen. To vem sam, ko spašujem nadebudneže po matematičnih, zemlepisnih, zgodovinskih ... pojmih, ki so se jih še pred letom ali dvema učili. Se igraš ti kdaj s svojimi otroci "igrico" Zofijin svet?
lp Samo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
NATAWE Administrator foruma
Pridružen/-a: 04.11. 2006, 12:22 Prispevkov: 1357 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 13 Mar 2007 19:54 Naslov sporočila: |
|
|
Čukica je napisal/a: |
Vidim, da je že spet na tapeti pretirano memoriranje, ki ga zahtevajo v naši šoli. Če sploh odmislim, da je memoriranje krasna telovadba za možgane, se ob splošnem udrihanju čez njega vedno znova vprašam naslednje:
Kako naj se kdorkoli od nas naučiti kritično in logično razmišljati o nečem, o čemer nima pojma? Ker je pot do vedenja o nečem običajno kopičenje informacij v glavah, ki bi ga večina rada preskočila. Kako je mogoče v družbi polemizirati o vrednosti slovenske moderne, recimo, če nimam pojma, kaj moderna je. Ker siem dudlanje o Ketteju, Cankarju ali Župančiču preskočila, saj so mi rekli, da je to golo memoriranje. |
E lubica moja- saj bi se kot skoraj vedno strinjala tabo, ČE ne bi v šoli učili tudi tekmovalnosti za vsako ceno, primerjali kar se primerjati ne da (učence med sabo- VSAK posameznik je nekaj posebnega), pozabili, da za življenje ni potrebna SAMO razumska intilegenca, pač pa da je za složnost med nami bolj pomembna ČUSTVENA in duhovna in še in še .... Saj ne bom rekla, da to ni tudi naloga staršev, samo, draga moja, jaz sem ravno iz teh razlogov, ostala doma, da sem se lahko posvetila otrokom in jih naučila kar jih v šoli ne (pa še ožigosani so bili kot kužni, ker so zagovarjali takšna stališča), kaj pa tisti otroci, ki te vzgoje nimajo doma? Iz kakršnihkoli razlogov že? Kaj je bolj pomembno? Imeti hiperintilegentne ljudi, ki nas bodo s svojim znanjem spravili v za zdaj neprestavljive tehnične možnosti ali ljudi, ki ti bodo pomagali preko ceste ko boš stara?
To namreč jaz najbolj zamerim izobraževanju- da ne poučujejo TUDI tega. _________________
Ko bo posekano zadnje drevo, zastrupljena zadnja reka, ulovljena zadnja riba, takrat boste spoznali, da denarja ne morete jesti!
Bushi no ichigon!
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Čukica
Pridružen/-a: 04.11. 2006, 19:20 Prispevkov: 2810
|
Objavljeno: 13 Mar 2007 21:04 Naslov sporočila: |
|
|
Samo je napisal/a: |
So predmeti za katere je memoriranje neobhodno potrebno (npr. slovenščina) in so predmeti, pri katerih memoriranje (vsaj v takšnem smislu kot sem ga prej zgoraj opisal) nepotrebno, da ne rečem škodljivo.
Čukica, mi lahko razložiš, kaj pomenijo "tone raznovrstnega materiala", ki ti ga vlivajo v možgane, če pa je dejanski izplen (razen morda pridudlana ocena) vsega tega že kmalu po tem zelo skromen ali ničen. To vem sam, ko spašujem nadebudneže po matematičnih, zemlepisnih, zgodovinskih ... pojmih, ki so se jih še pred letom ali dvema učili. Se igraš ti kdaj s svojimi otroci "igrico" Zofijin svet?
lp Samo |
Glede pridelave otrok sem bila zelooooo pridna in zeloooooo hitra, moja dva sta že študenta, tako da te igrice ne poznam. Iz pogovorov s kolegi, ki imajo mlajše otroke, dobim vedno občutek, da so bolj starši tisti, ki se bojijo gore materiala, ki ga mora prežvečiti njihov otrok, ne oni.
Zelo težko se strinjam s tem, da so področja, ki bi jih otrok lahko obvladal brez potrebnega memoriranja. Tak se mi ne zdi niti tvoj primer. Kako naj pa otrok zapomni in uporabi ta razmerja, če se jih ne nauči. In uči se jih najbrž njegovi razvojni stopnji primerno. Čez pet let ga boš lahko spraševal »odspredaj, odzadaj in posredi«, pa ne bo več tako reagiral, kot je sedaj. Zakaj pa ne bi bilo ravno narobe, zakaj ne bi 1 dm bil 10 m, če bi otroku prepustili, da o tem »ustvarjalno razmišlja«? Sicer imam trenutno bolj stike z gimnazijci in študenti, kot osnovnošolci, ampak ti mladi ljudje me velikokrat prav pozitivno presenečajo s splošnim znanjem, ki ga imajo. Ne rečem, da so vsega prinesli iz šole, ampak tako počez trdila, da je večina prepuščena pozabi, ne bi. Ne vem, da nek mladenič ali mladenka lahko razpravljata o problemih pri reševanju dvojnih integralov ali analitičnih funkcij, bosta morala najprej obvladati poštevanko. Grem stavit, da se bo našla skrbna mama in rekla, kaj jim je to dudlanje treba, danes imajo vsi "digitrončke". Tudi ne rečem, da mlad človek ni sposoben na netu izvrtati, kdaj je bil rojen Pipin Mali, ampak to spet predpostavlja določeno znanje, da zanj sploh ve. Se pravi, enkrat se je nekaj »nadudlal« in se tega ob priliki spomnil. Osebno si nisem nikoli dovolila, da bi pri šolskih rečeh otroka negativno spodbujala s tipičnim »kr neki« kritizerstvom. Jebiga, na svetovnem trgu bodo, moja dolžnost je, da jih na njega pripravim, ne pa jih podpiram v hvatanju krivine.
Če skrajšam nakladanje, najbrž je razvidno, da nisem pristašica tega, da starši določajo, katero znanje za otrokom potrebno in katero ne. Obstaja namreč nevarnost, da potem ne bodo deležni nobenega. In kot imam priliko opazovati, ni šola tista, ki otrokom nalaga pretežka bremena, za moje pojme za njihovo preobremenitev nosijo velik del krivde starši, ki otrokom poleg šole naložijo še deset izvenšolskih dejavnosti in otrokom ne dajo prilike, da se po pouku normalno odpočijejo. LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Čukica
Pridružen/-a: 04.11. 2006, 19:20 Prispevkov: 2810
|
Objavljeno: 13 Mar 2007 21:15 Naslov sporočila: |
|
|
NATAWE je napisal/a: |
E lubica moja- saj bi se kot skoraj vedno strinjala tabo, ČE ne bi v šoli učili tudi tekmovalnosti za vsako ceno, primerjali kar se primerjati ne da (učence med sabo- VSAK posameznik je nekaj posebnega), pozabili, da za življenje ni potrebna SAMO razumska intilegenca, pač pa da je za složnost med nami bolj pomembna ČUSTVENA in duhovna in še in še .... Saj ne bom rekla, da to ni tudi naloga staršev, samo, draga moja, jaz sem ravno iz teh razlogov, ostala doma, da sem se lahko posvetila otrokom in jih naučila kar jih v šoli ne (pa še ožigosani so bili kot kužni, ker so zagovarjali takšna stališča), kaj pa tisti otroci, ki te vzgoje nimajo doma? Iz kakršnihkoli razlogov že? Kaj je bolj pomembno? Imeti hiperintilegentne ljudi, ki nas bodo s svojim znanjem spravili v za zdaj neprestavljive tehnične možnosti ali ljudi, ki ti bodo pomagali preko ceste ko boš stara?
To namreč jaz najbolj zamerim izobraževanju- da ne poučujejo TUDI tega. |
Možno je oboje. Moja hči je v okviru gimnazijskega programa trikrat tedensko volontirala v enem od ljubljanskih varstveno-delovnih centrov. Lahko bi izbrala tudi lažjo pot, volontiranje v vrtcu. Zasluge za to, da si je zbrala težjo, pot pa ima bolj okolje, v katerem živi, kot šola ali širša družba. Bojim se, da bo vedno tako. Ne vidim razloga, zakaj bi izobrazba ali inteligenca izključevali srčnost. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
NATAWE Administrator foruma
Pridružen/-a: 04.11. 2006, 12:22 Prispevkov: 1357 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 13 Mar 2007 21:25 Naslov sporočila: |
|
|
Čukica je napisal/a: |
NATAWE je napisal/a: |
E lubica moja- saj bi se kot skoraj vedno strinjala tabo, ČE ne bi v šoli učili tudi tekmovalnosti za vsako ceno, primerjali kar se primerjati ne da (učence med sabo- VSAK posameznik je nekaj posebnega), pozabili, da za življenje ni potrebna SAMO razumska intilegenca, pač pa da je za složnost med nami bolj pomembna ČUSTVENA in duhovna in še in še .... Saj ne bom rekla, da to ni tudi naloga staršev, samo, draga moja, jaz sem ravno iz teh razlogov, ostala doma, da sem se lahko posvetila otrokom in jih naučila kar jih v šoli ne (pa še ožigosani so bili kot kužni, ker so zagovarjali takšna stališča), kaj pa tisti otroci, ki te vzgoje nimajo doma? Iz kakršnihkoli razlogov že? Kaj je bolj pomembno? Imeti hiperintilegentne ljudi, ki nas bodo s svojim znanjem spravili v za zdaj neprestavljive tehnične možnosti ali ljudi, ki ti bodo pomagali preko ceste ko boš stara?
To namreč jaz najbolj zamerim izobraževanju- da ne poučujejo TUDI tega. |
Možno je oboje. Moja hči je v okviru gimnazijskega programa trikrat tedensko volontirala v enem od ljubljanskih varstveno-delovnih centrov. Lahko bi izbrala tudi lažjo pot, volontiranje v vrtcu. Zasluge za to, da si je zbrala težjo, pot pa ima bolj okolje, v katerem živi, kot šola ali širša družba. Bojim se, da bo vedno tako. Ne vidim razloga, zakaj bi izobrazba ali inteligenca izključevali srčnost. |
Nisva se razumeli.
Ne gre za to, da bi "razumska" izobrazba izključevala srčnost. Trdim le to, da naš izobraževalni sistem ne deluje toliko na razvijanju le-te.
Moj sin ima v šoli "Družbo in etiko" in je ravno zadnjič bil deležen totalnega začudenja, ko je omenil, da se mu ne zdi prav, da imajo na šoli v kletki zaprte- veverice! Kako bo takšen predmet poučeval učitelj, ki nima sposobnosti VŽIVLJANJA v otroka, ki čuti stisko ob pogledu na te veverice? Ki ga ima zato za malo čudnega? _________________
Ko bo posekano zadnje drevo, zastrupljena zadnja reka, ulovljena zadnja riba, takrat boste spoznali, da denarja ne morete jesti!
Bushi no ichigon!
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Čukica
Pridružen/-a: 04.11. 2006, 19:20 Prispevkov: 2810
|
Objavljeno: 13 Mar 2007 21:39 Naslov sporočila: |
|
|
NATAWE je napisal/a: |
Nisva se razumeli.
Ne gre za to, da bi "razumska" izobrazba izključevala srčnost. Trdim le to, da naš izobraževalni sistem ne deluje toliko na razvijanju le-te.
Moj sin ima v šoli "Družbo in etiko" in je ravno zadnjič bil deležen totalnega začudenja, ko je omenil, da se mu ne zdi prav, da imajo na šoli v kletki zaprte- veverice! Kako bo takšen predmet poučeval učitelj, ki nima sposobnosti VŽIVLJANJA v otroka, ki čuti stisko ob pogledu na te veverice? Ki ga ima zato za malo čudnega? |
Ja, žal, mi smo še zbirali denar za sošolce, da so lahko šli na izlet z nami, današnji otroci organizirajo rojstnodnevne žurke in nanje ne povabijo tistih sošolcev, ki so »indisponirani« - niso oblečeni v prave firme. Vendar je zame to bolj problem vrednot staršev. Večina otrok bi morala trpeti zaradi zaprte veverice, ne le tvoj sin. Potem bi čudak izpadel učitelj. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
NATAWE Administrator foruma
Pridružen/-a: 04.11. 2006, 12:22 Prispevkov: 1357 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 13 Mar 2007 21:46 Naslov sporočila: |
|
|
Čukica je napisal/a: |
NATAWE je napisal/a: |
Nisva se razumeli.
Ne gre za to, da bi "razumska" izobrazba izključevala srčnost. Trdim le to, da naš izobraževalni sistem ne deluje toliko na razvijanju le-te.
Moj sin ima v šoli "Družbo in etiko" in je ravno zadnjič bil deležen totalnega začudenja, ko je omenil, da se mu ne zdi prav, da imajo na šoli v kletki zaprte- veverice! Kako bo takšen predmet poučeval učitelj, ki nima sposobnosti VŽIVLJANJA v otroka, ki čuti stisko ob pogledu na te veverice? Ki ga ima zato za malo čudnega? |
Ja, žal, mi smo še zbirali denar za sošolce, da so lahko šli na izlet z nami, današnji otroci organizirajo rojstnodnevne žurke in nanje ne povabijo tistih sošolcev, ki so »indisponirani« - niso oblečeni v prave firme. Vendar je zame to bolj problem vrednot staršev. Večina otrok bi morala trpeti zaradi zaprte veverice, ne le tvoj sin. Potem bi čudak izpadel učitelj. |
To je to ..... in ko si že omenila zbiranja denarja za sošolce- solidarnost do tistih, ki nimajo .... kaj je že to? Tako kot meni ljudje NE VERJAMEJO, da krzna, zlata in podobne navlake ne nosim iz prepričanja in ne iz tega razloga, ker si tega ne bi mogla privoščiti, tako so moji otroci "čudni" ker imajo telefon iz druge roke, kolesa za dvesto evronov itd. Moram priznati, da sem prav ponosna na njih, da ne klonejo pred tem potrošniškim idiotizmom in to še v njihovih letih! (puberteti) _________________
Ko bo posekano zadnje drevo, zastrupljena zadnja reka, ulovljena zadnja riba, takrat boste spoznali, da denarja ne morete jesti!
Bushi no ichigon!
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Samo
Pridružen/-a: 21.11. 2006, 15:19 Prispevkov: 683 Kraj: Koper
|
Objavljeno: 13 Mar 2007 21:49 Naslov sporočila: |
|
|
Čukica je napisal/a: |
Glede pridelave otrok sem bila zelooooo pridna in zeloooooo hitra, moja dva sta že študenta, tako da te igrice ne poznam. Iz pogovorov s kolegi, ki imajo mlajše otroke, dobim vedno občutek, da so bolj starši tisti, ki se bojijo gore materiala, ki ga mora prežvečiti njihov otrok, ne oni.
Zelo težko se strinjam s tem, da so področja, ki bi jih otrok lahko obvladal brez potrebnega memoriranja. Tak se mi ne zdi niti tvoj primer. Kako naj pa otrok zapomni in uporabi ta razmerja, če se jih ne nauči. In uči se jih najbrž njegovi razvojni stopnji primerno. Čez pet let ga boš lahko spraševal »odspredaj, odzadaj in posredi«, pa ne bo več tako reagiral, kot je sedaj. Zakaj pa ne bi bilo ravno narobe, zakaj ne bi 1 dm bil 10 m, če bi otroku prepustili, da o tem »ustvarjalno razmišlja«? Sicer imam trenutno bolj stike z gimnazijci in študenti, kot osnovnošolci, ampak ti mladi ljudje me velikokrat prav pozitivno presenečajo s splošnim znanjem, ki ga imajo. Ne rečem, da so vsega prinesli iz šole, ampak tako počez trdila, da je večina prepuščena pozabi, ne bi. Ne vem, da nek mladenič ali mladenka lahko razpravljata o problemih pri reševanju dvojnih integralov ali analitičnih funkcij, bosta morala najprej obvladati poštevanko. Grem stavit, da se bo našla skrbna mama in rekla, kaj jim je to dudlanje treba, danes imajo vsi "digitrončke". Tudi ne rečem, da mlad človek ni sposoben na netu izvrtati, kdaj je bil rojen Pipin Mali, ampak to spet predpostavlja določeno znanje, da zanj sploh ve. Se pravi, enkrat se je nekaj »nadudlal« in se tega ob priliki spomnil. Osebno si nisem nikoli dovolila, da bi pri šolskih rečeh otroka negativno spodbujala s tipičnim »kr neki« kritizerstvom. Jebiga, na svetovnem trgu bodo, moja dolžnost je, da jih na njega pripravim, ne pa jih podpiram v hvatanju krivine. |
Moja zaznavanja in opažanja glede splošne izobrazbe nadebudnežev so drugačna (nasprotna) od tvojih. Ne morem se znebiti vtisa, da dandanašnja šola vse bolj enostransko spodbuja samo delavnost (piflanje) in grebatorstvo (delitve učencev glede ocen in možnosti prehajanja na višje izobrazbene ustanove) na račun ustvarjalnega mišljenja že v najosnovnejši fazi (osnovna šola). Drugo brez prvega sicer velja zelo malo (in zmeraj manj), vendar vsaj zame tudi prvo brez drugega velja zelo malo, oziroma še manj.
Čukica je napisal/a: |
Če skrajšam nakladanje, najbrž je razvidno, da nisem pristašica tega, da starši določajo, katero znanje za otrokom potrebno in katero ne. Obstaja namreč nevarnost, da potem ne bodo deležni nobenega. In kot imam priliko opazovati, ni šola tista, ki otrokom nalaga pretežka bremena, za moje pojme za njihovo preobremenitev nosijo velik del krivde starši, ki otrokom poleg šole naložijo še deset izvenšolskih dejavnosti in otrokom ne dajo prilike, da se po pouku normalno odpočijejo. LP |
S to tvojo navedbo se sicer strinjam (čeprav dvomim in iz mojih informacij ni ravno tako, da večina staršev samovoljno nalaga otrokom na hrbet množico izvenšolskih dejavnosti), ampak (pre)pogosto se dogaja, da šola nalaga preko domačih nalog breme njene dejavnosti na hrbet že tako preobremenjenim staršem, pa čeprav (vsah iz mojih izkušenj) otroci v šoli oddelajo že skoraj 8-urni delavnik. Tu nekaj zagotovo ne more štimati in ni prav.
lp Samo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Čukica
Pridružen/-a: 04.11. 2006, 19:20 Prispevkov: 2810
|
Objavljeno: 13 Mar 2007 22:03 Naslov sporočila: |
|
|
Samo je napisal/a: |
[
S to tvojo navedbo se sicer strinjam (čeprav dvomim in iz mojih informacij ni ravno tako, da večina staršev samovoljno nalaga otrokom na hrbet množico izvenšolskih dejavnosti), ampak (pre)pogosto se dogaja, da šola nalaga preko domačih nalog breme njene dejavnosti na hrbet že tako preobremenjenim staršem, pa čeprav (vsah iz mojih izkušenj) otroci v šoli oddelajo že skoraj 8-urni delavnik. Tu nekaj zagotovo ne more štimati in ni prav.
lp Samo |
Osebno vidim problem drugje. Današnje otroke ne naučimo delat. Priznajmo si, učenje je (zahtevno) delo. In če je staršem odveč v prvih letih šole sedeti zraven otrok zato, da jih naučijo vztrajnosti, potem kaj drugega kot večno fiksanje čez šolo ne ostane. Potem je vse težko in vse odveč. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
matt
Pridružen/-a: 07.11. 2006, 23:51 Prispevkov: 2651 Kraj: Lodainn an Iar
|
Objavljeno: 13 Mar 2007 22:11 Naslov sporočila: |
|
|
Bingo, Cukica!
Se strinjam - ne mors bit pametn brez osnove. Jebatga, za obdelavo informacij rabs met statisticno kolicino. Kurc, tko pac ta svet deluje.
In tud popolnoma prav se mi zdi, da male pingote navajajo na tekmovalnost - kurt je reku so it goes! Ja sej je bl kjut pomagat stari mamci cez cesto, sam sori lejf je krut in samo "the fittest survive".
Tavelki pujsi so nam zajebal svet - in zato MORAMO bit tud ni pizde, da bi prezvel. Tamali se morajo kmal naucit, da grte zares. Da se bojo moral v prihodnjem svetu, ki ga gradijo pofukani neoliberalni idioti in nasa ambivalentnost, glat na zive in mrtve .. jebiga tak svet smo jim prstimal. (glej moj avtar - preklet resn mislm)
Jest visdm se drug ekstrem: skotsko solstvo, ob katerem popizdevam iz ravno nasprotnega razloga. Skotski srednjesolski sistem so mokre sanje slovenskih pljuvalcev po gabru. Z mularijo se dela v rokavicah, 100 na uro obzirno, uvidevno, nobenga pressinga whatsoever, mulc si sam doloca nivo in intenzivnost, pa profile predmetov, pristop .. in koj k zacvil da mu je tezko, letijo na kup (od mene!!!) placani psihici, svetovalci, duhovni trenerji, sociologi, in hitijo resevat mulca tea hudega "bremena"... grrrrr popizdjot!!!!!
Rezultat je, da se je moj tamau zarad enormnega zaleta slovenskih sol dve leti po jajcih praskal, zdej ko se pa pifla za GCSE, pa z grozo opazam, da njihovi dzinijusi v ministrstvu za solstvo v edinburghu tud za burek nimajo. Nobene doslednosti, nikakrsne metodike, teoreticna podlaga tabu, vse en mis mas, kr neki ... fak po treh letih fizike niso ekzaktno definiral pojmov, ki jim jih je ze newton narisal!!! Dalje, matamatika ... FAAAAAAAAAAAAAAAAK!!!! OK, jest sem dal (no vsa nasa generacija) dril svetovno absolutno najboljse sole matamatike (vsaj za srednjo in zacetek faksa) - ruska sola z bronstajnom kot Velikim Razumom in Bermanom kot svetim duhom. (burbaki in bangalore, eat yourself). Ekzaktne definicije, kuharski recepti, in kilometri drila. Tko gre to. Skoti pa bi jebal al' da ne udje. Da se deca ne bi preobremenila. In majo v ucbenikih namest matematke (ki jo je bog ustvaru za idiote tipa Z80, in se je treba tud tako lotevat) nek picipacipajaci .. kr neki , brez reda ... cudn da znajo kalkulator na ON prtisnt...
Isto sranje s fiziko. No fuckin comments.
Mene sam srat prijemlje .. druga najboljsa sola po ratingu , pa sljakajo take nobrainerje .. fak in pol najk na svetovnem trgu dela konkurirata en naspidan rumen gugl na dveh nogah in tale nasa deca? Sans nimajo. Tud superge naujo mogl sivat.
(ok, hvala bogu, tamau misl vpisat psihologijo na faksu .. vsaj v tem fohu so baje tle se vedno spica) _________________ Ta tekst namerno ne obstaja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Samo
Pridružen/-a: 21.11. 2006, 15:19 Prispevkov: 683 Kraj: Koper
|
Objavljeno: 13 Mar 2007 22:21 Naslov sporočila: |
|
|
Čukica je napisal/a: |
Osebno vidim problem drugje. Današnje otroke ne naučimo delat. Priznajmo si, učenje je (zahtevno) delo. In če je staršem odveč v prvih letih šole sedeti zraven otrok zato, da jih naučijo vztrajnosti, potem kaj drugega kot večno fiksanje čez šolo ne ostane. Potem je vse težko in vse odveč. |
Kakorkoli, to vse bolj postaja privilegij staršev, ki si (gmotno povezano) to lahko časovno privoščijo (pustimo ob strani tiste, ki jim to ne paše in (ali) se jim ne da). Otroci glede na šolski urnik delajo dovolj, jaz bi jim svoj prosti čas raje kot za njihove (šolske) domače naloge posvetil kako drugače, najraje povezano z dejavnostmi v naravi.
lp Samo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Samo
Pridružen/-a: 21.11. 2006, 15:19 Prispevkov: 683 Kraj: Koper
|
Objavljeno: 13 Mar 2007 22:26 Naslov sporočila: |
|
|
matt je napisal/a: |
Bingo, Cukica!
In tud popolnoma prav se mi zdi, da male pingote navajajo na tekmovalnost - kurt je reku so it goes! Ja sej je bl kjut pomagat stari mamci cez cesto, sam sori lejf je krut in samo "the fittest survive".
|
Jebiga matt, pol pa raje povesi svojo pingvinsko zastavo, ker niti med njimi nima šans.
lp Samo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
NATAWE Administrator foruma
Pridružen/-a: 04.11. 2006, 12:22 Prispevkov: 1357 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 13 Mar 2007 22:31 Naslov sporočila: |
|
|
matt je napisal/a: |
Bingo, Cukica!
Se strinjam - ne mors bit pametn brez osnove. Jebatga, za obdelavo informacij rabs met statisticno kolicino. Kurc, tko pac ta svet deluje.
In tud popolnoma prav se mi zdi, da male pingote navajajo na tekmovalnost - kurt je reku so it goes! Ja sej je bl kjut pomagat stari mamci cez cesto, sam sori lejf je krut in samo "the fittest survive".
Tavelki pujsi so nam zajebal svet - in zato MORAMO bit tud ni pizde, da bi prezvel. Tamali se morajo kmal naucit, da grte zares. Da se bojo moral v prihodnjem svetu, ki ga gradijo pofukani neoliberalni idioti in nasa ambivalentnost, glat na zive in mrtve .. jebiga tak svet smo jim prstimal. (glej moj avtar - preklet resn mislm)
Jest visdm se drug ekstrem: skotsko solstvo, ob katerem popizdevam iz ravno nasprotnega razloga. Skotski srednjesolski sistem so mokre sanje slovenskih pljuvalcev po gabru. Z mularijo se dela v rokavicah, 100 na uro obzirno, uvidevno, nobenga pressinga whatsoever, mulc si sam doloca nivo in intenzivnost, pa profile predmetov, pristop .. in koj k zacvil da mu je tezko, letijo na kup (od mene!!!) placani psihici, svetovalci, duhovni trenerji, sociologi, in hitijo resevat mulca tea hudega "bremena"... grrrrr popizdjot!!!!!
Rezultat je, da se je moj tamau zarad enormnega zaleta slovenskih sol dve leti po jajcih praskal, zdej ko se pa pifla za GCSE, pa z grozo opazam, da njihovi dzinijusi v ministrstvu za solstvo v edinburghu tud za burek nimajo. Nobene doslednosti, nikakrsne metodike, teoreticna podlaga tabu, vse en mis mas, kr neki ... fak po treh letih fizike niso ekzaktno definiral pojmov, ki jim jih je ze newton narisal!!! Dalje, matamatika ... FAAAAAAAAAAAAAAAAK!!!! OK, jest sem dal (no vsa nasa generacija) dril svetovno absolutno najboljse sole matamatike (vsaj za srednjo in zacetek faksa) - ruska sola z bronstajnom kot Velikim Razumom in Bermanom kot svetim duhom. (burbaki in bangalore, eat yourself). Ekzaktne definicije, kuharski recepti, in kilometri drila. Tko gre to. Skoti pa bi jebal al' da ne udje. Da se deca ne bi preobremenila. In majo v ucbenikih namest matematke (ki jo je bog ustvaru za idiote tipa Z80, in se je treba tud tako lotevat) nek picipacipajaci .. kr neki , brez reda ... cudn da znajo kalkulator na ON prtisnt...
Isto sranje s fiziko. No fuckin comments.
Mene sam srat prijemlje .. druga najboljsa sola po ratingu , pa sljakajo take nobrainerje .. fak in pol najk na svetovnem trgu dela konkurirata en naspidan rumen gugl na dveh nogah in tale nasa deca? Sans nimajo. Tud superge naujo mogl sivat.
(ok, hvala bogu, tamau misl vpisat psihologijo na faksu .. vsaj v tem fohu so baje tle se vedno spica) |
Mater, če ne bi bila abstinet bi zdaj un pir, ko ga mam za tebe prištimanga ruknla ..... ma ne- ga bom kar dalje šparala ker vidim da si ga bolj potreben kot jaz ....
Mamule .... če bi zahaklala na tvojo logiko, jih kar danes ponoč ukokam nekaj deset ..... to je šele DRVENJE v prepad. In ... tvoji in moji otroci po tej logiki res ne bodo preživeli, oziroma NOBEDEN NE BO! Ne rumen, ne rdeč- to je resnični SAMOMOR. _________________
Ko bo posekano zadnje drevo, zastrupljena zadnja reka, ulovljena zadnja riba, takrat boste spoznali, da denarja ne morete jesti!
Bushi no ichigon!
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
NATAWE Administrator foruma
Pridružen/-a: 04.11. 2006, 12:22 Prispevkov: 1357 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 13 Mar 2007 22:33 Naslov sporočila: |
|
|
Samo je napisal/a: |
Čukica je napisal/a: |
Osebno vidim problem drugje. Današnje otroke ne naučimo delat. Priznajmo si, učenje je (zahtevno) delo. In če je staršem odveč v prvih letih šole sedeti zraven otrok zato, da jih naučijo vztrajnosti, potem kaj drugega kot večno fiksanje čez šolo ne ostane. Potem je vse težko in vse odveč. |
Kakorkoli, to vse bolj postaja privilegij staršev, ki si (gmotno povezano) to lahko časovno privoščijo (pustimo ob strani tiste, ki jim to ne paše in (ali) se jim ne da). Otroci glede na šolski urnik delajo dovolj, jaz bi jim svoj prosti čas raje kot za njihove (šolske) domače naloge posvetil kako drugače, najraje povezano z dejavnostmi v naravi.
lp Samo |
_________________
Ko bo posekano zadnje drevo, zastrupljena zadnja reka, ulovljena zadnja riba, takrat boste spoznali, da denarja ne morete jesti!
Bushi no ichigon!
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
matt
Pridružen/-a: 07.11. 2006, 23:51 Prispevkov: 2651 Kraj: Lodainn an Iar
|
Objavljeno: 13 Mar 2007 22:44 Naslov sporočila: |
|
|
NATAWE je napisal/a: |
Mamule .... če bi zahaklala na tvojo logiko, jih kar danes ponoč ukokam nekaj deset ..... to je šele DRVENJE v prepad. In ... tvoji in moji otroci po tej logiki res ne bodo preživeli, oziroma NOBEDEN NE BO! Ne rumen, ne rdeč- to je resnični SAMOMOR. |
Ma okej .. likar sm se s tamaumu spizdakal zarad ucenja pa sem mal slabe vojle ...
itak mam sreco .. on je delec od main streama .. koj po maturi misl it v bolivijo pomagat medicines sans frontiers ... ze stima papirje pa dnar pa to .. v bistvu majo evropejci ravno v druzboslovju jokerja, s katerim lahko vzhodnjake scat pelejo ..! _________________ Ta tekst namerno ne obstaja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|