 |
Outlaws by Dnevnik Izobčenci ukinjenega dnevnikovega foruma
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
mala malca

Pridružen/-a: 07.11. 2006, 04:56 Prispevkov: 17767
|
Objavljeno: 05 Mar 2009 00:42 Naslov sporočila: TOLE JE ZA VLADEKA |
|
|
LIHKAR SEM NA TTX PREPRAL DA JE TUrški avion padel zaradi pokvarjenega višinometra,pri zaznani višini -2,5m,dejanska pa je bila 600m , naj bi se avtomatsko izklopili motorji,posledica je bil mal trd pristanek...
http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=2&c_id=194480&rss=1
zdej mi pa ni jasn nič..a višinomer izkljapla na osnovi gps al kaj,namreč, schipol leži 3m(po drugih podatkih celo 7 ali 9m) pod morsko gladino.,kar pomeni da bi se izklopil motor ob najbolj kritičnem trenutku pristajanja....
kje je kle logika in zakaj nakladajo? _________________ Hja,prjatu,če bi ti jaz povedu kako je v Rusiji ,bi bil ti na drugi strani,bi bili naš sovražnik,te sedaj ne bi bilo...
Ivan Maček - Matija |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Watamaro

Pridružen/-a: 06.11. 2006, 23:12 Prispevkov: 3803
|
Objavljeno: 05 Mar 2009 07:52 Naslov sporočila: Re: TOLE JE ZA VLADEKA |
|
|
mala malca je napisal/a: |
LIHKAR SEM NA TTX PREPRAL DA JE TUrški avion padel zaradi pokvarjenega višinometra,pri zaznani višini -2,5m,dejanska pa je bila 600m , naj bi se avtomatsko izklopili motorji,posledica je bil mal trd pristanek...
http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=2&c_id=194480&rss=1
zdej mi pa ni jasn nič..a višinomer izkljapla na osnovi gps al kaj,namreč, schipol leži 3m(po drugih podatkih celo 7 ali 9m) pod morsko gladino.,kar pomeni da bi se izklopil motor ob najbolj kritičnem trenutku pristajanja....
kje je kle logika in zakaj nakladajo? |
Nič ne nakladajo.
Radio altimeter (RA radio višinomer) je nekaj povsem drugega kot GPS. Verjetno si prebral kje kaj okoli GPWS (Ground proximity warning system) pa en mal pomešal.
RA se predvsem uporablja pri instrumentalnem pristanku (ILS) in je njegova vloga, da zagotovi podatek o višini letala nad tlemi. Predvsem je pomemben, da pilot ve, kdaj doseže ti. decision height. Druga funkcija RA je GPWS.
RA deluje podobno kot radar ali kot sonar, zato je fizikalno nemogoče, da prikazuje negativno višino. Že samo prikazovanje negativne višine je znak, da RA ne deluje.
V principu pa je tako, da ko RA zazna določeno višino nad tlemi izklopi potisk motorjev in jih postavi v "Idle" (po domače motor je na štandgasu) Ta višina je ponavadi 27 feet. Pri B-737 je za to izgleda zadolžen levi RA (pilotova stran) In če je avtopilot dobil podatek, da je letalo na tako nizki višini je avtopilot odreagiral pravilno, če je dal motorje v "idle".
Ima pa Boeing dejansko problem (bug) v software, če ni zaznal negativne višine, ki fizikalno ni mogoča in javil tega posatki.
Vendar pa to ne izključi napake pilotov. Piloti bi se morali prepričati, da na obeh straneh kažeta RA enake podatke. Če se podatka na ekranu pilota in kopilota razlikujeta je procedura zelo simpl.
V avtopilotu se izključi A/T (autotrrottle) gumb in ročno nadzoruješ potisk in preko njega hitrost letala.
Če pa hočeš nenadoma dodat gas tudi pod pristajalno konfiguracijo pa stisneš TO/GA stikalo v pozicijo GA (go around) in avtopilot avtomatsko doda potisk motorjem kot pri vzletu.
Problem je, da nihče od pilotov ni opazil, da hitrost letala pada, ker verjetno nihče ni gledal instrumentov. Ko so se zavedali kaj je narobe, je pa bilo že prepozno.
Tudi če eden od RA ni deloval vse kaže na človeško napako. _________________ See first with your mind
then with your eyes
and finally with your heart. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Sine

Pridružen/-a: 04.11. 2006, 15:41 Prispevkov: 2471 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: 05 Mar 2009 10:37 Naslov sporočila: |
|
|
Mene spravš u avijon sam kot pepel za raztros.
MANFRED VON ..... D.O.O. _________________ ČE STISNEMO PEST, NE MOREMO POBOŽATI! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
enzrovt

Pridružen/-a: 18.03. 2008, 20:14 Prispevkov: 4154
|
Objavljeno: 05 Mar 2009 11:22 Naslov sporočila: |
|
|
qrc - cez en tedn letim .. 737, qvapa ..
(bo treba mal v cockpit uletet med pristajanjem pa mal pilote pokomandirat - nism vlajda stotin ur na FS prec vrgu ane) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mala malca

Pridružen/-a: 07.11. 2006, 04:56 Prispevkov: 17767
|
Objavljeno: 05 Mar 2009 14:13 Naslov sporočila: Re: TOLE JE ZA VLADEKA |
|
|
Watamaro je napisal/a: |
mala malca je napisal/a: |
LIHKAR SEM NA TTX PREPRAL DA JE TUrški avion padel zaradi pokvarjenega višinometra,pri zaznani višini -2,5m,dejanska pa je bila 600m , naj bi se avtomatsko izklopili motorji,posledica je bil mal trd pristanek...
http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=2&c_id=194480&rss=1
zdej mi pa ni jasn nič..a višinomer izkljapla na osnovi gps al kaj,namreč, schipol leži 3m(po drugih podatkih celo 7 ali 9m) pod morsko gladino.,kar pomeni da bi se izklopil motor ob najbolj kritičnem trenutku pristajanja....
kje je kle logika in zakaj nakladajo? |
Nič ne nakladajo.
Radio altimeter (RA radio višinomer) je nekaj povsem drugega kot GPS. Verjetno si prebral kje kaj okoli GPWS (Ground proximity warning system) pa en mal pomešal.
RA se predvsem uporablja pri instrumentalnem pristanku (ILS) in je njegova vloga, da zagotovi podatek o višini letala nad tlemi. Predvsem je pomemben, da pilot ve, kdaj doseže ti. decision height. Druga funkcija RA je GPWS.
RA deluje podobno kot radar ali kot sonar, zato je fizikalno nemogoče, da prikazuje negativno višino. Že samo prikazovanje negativne višine je znak, da RA ne deluje.
V principu pa je tako, da ko RA zazna določeno višino nad tlemi izklopi potisk motorjev in jih postavi v "Idle" (po domače motor je na štandgasu) Ta višina je ponavadi 27 feet. Pri B-737 je za to izgleda zadolžen levi RA (pilotova stran) In če je avtopilot dobil podatek, da je letalo na tako nizki višini je avtopilot odreagiral pravilno, če je dal motorje v "idle".
Ima pa Boeing dejansko problem (bug) v software, če ni zaznal negativne višine, ki fizikalno ni mogoča in javil tega posatki.
Vendar pa to ne izključi napake pilotov. Piloti bi se morali prepričati, da na obeh straneh kažeta RA enake podatke. Če se podatka na ekranu pilota in kopilota razlikujeta je procedura zelo simpl.
V avtopilotu se izključi A/T (autotrrottle) gumb in ročno nadzoruješ potisk in preko njega hitrost letala.
Če pa hočeš nenadoma dodat gas tudi pod pristajalno konfiguracijo pa stisneš TO/GA stikalo v pozicijo GA (go around) in avtopilot avtomatsko doda potisk motorjem kot pri vzletu.
Problem je, da nihče od pilotov ni opazil, da hitrost letala pada, ker verjetno nihče ni gledal instrumentov. Ko so se zavedali kaj je narobe, je pa bilo že prepozno.
Tudi če eden od RA ni deloval vse kaže na človeško napako. |
tist gps je hec ker je schipol pod nivojem morja,da se pa ne kurčim,tud pod razno ne vem kaj je un tadrug ..no ja vem,sam kokr gledam NG včas čist nč ne zaleže:))))))))))))
čak,piše da se je pogon nenadoma izklopil,pismu,sej slišiš da motorji zmanšujejo moč,vsaj jaz zmer poslušam kadar frčim...in še zmer mislim da bi loh mal jadral,pismu,sej uni so do azorov jadral 100km...  _________________ Hja,prjatu,če bi ti jaz povedu kako je v Rusiji ,bi bil ti na drugi strani,bi bili naš sovražnik,te sedaj ne bi bilo...
Ivan Maček - Matija |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mala malca

Pridružen/-a: 07.11. 2006, 04:56 Prispevkov: 17767
|
Objavljeno: 05 Mar 2009 14:14 Naslov sporočila: |
|
|
Sine je napisal/a: |
Mene spravš u avijon sam kot pepel za raztros.
MANFRED VON ..... D.O.O. |
a si mogoče domišlaš da si na piciklu in v avtu bl varen?al pa celo doma?  _________________ Hja,prjatu,če bi ti jaz povedu kako je v Rusiji ,bi bil ti na drugi strani,bi bili naš sovražnik,te sedaj ne bi bilo...
Ivan Maček - Matija |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mala malca

Pridružen/-a: 07.11. 2006, 04:56 Prispevkov: 17767
|
Objavljeno: 05 Mar 2009 14:18 Naslov sporočila: |
|
|
enzrovt je napisal/a: |
qrc - cez en tedn letim .. 737, qvapa ..
(bo treba mal v cockpit uletet med pristajanjem pa mal pilote pokomandirat - nism vlajda stotin ur na FS prec vrgu ane) |
ja,tud jz sem prefrču ceu frisko,se pred idioti neznansko rad zelezaval v skytowerje,pol sem pa jenju.....
a prhajaš v domače loge?pa glej da boš meu ornk pajser,k zdej kurbe zaklepajo,zgleda da nočjo pametnih nasvetov..  _________________ Hja,prjatu,če bi ti jaz povedu kako je v Rusiji ,bi bil ti na drugi strani,bi bili naš sovražnik,te sedaj ne bi bilo...
Ivan Maček - Matija |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Watamaro

Pridružen/-a: 06.11. 2006, 23:12 Prispevkov: 3803
|
Objavljeno: 05 Mar 2009 17:26 Naslov sporočila: |
|
|
Sine je napisal/a: |
Mene spravš u avijon sam kot pepel za raztros.
MANFRED VON ..... D.O.O. |
Ma saj ti je že jani povedal, da na biciklu verjetno nisi nič bolj varen. Tudi tam nimaš vsega pod kontrolo. _________________ See first with your mind
then with your eyes
and finally with your heart. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Watamaro

Pridružen/-a: 06.11. 2006, 23:12 Prispevkov: 3803
|
Objavljeno: 05 Mar 2009 17:30 Naslov sporočila: |
|
|
enzrovt je napisal/a: |
qrc - cez en tedn letim .. 737, qvapa ..
(bo treba mal v cockpit uletet med pristajanjem pa mal pilote pokomandirat - nism vlajda stotin ur na FS prec vrgu ane) |
Raj se posveti tistemu, kar v FS nimaš - stevardesam.  _________________ See first with your mind
then with your eyes
and finally with your heart. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Watamaro

Pridružen/-a: 06.11. 2006, 23:12 Prispevkov: 3803
|
Objavljeno: 05 Mar 2009 17:50 Naslov sporočila: Re: TOLE JE ZA VLADEKA |
|
|
mala malca je napisal/a: |
tist gps je hec ker je schipol pod nivojem morja,da se pa ne kurčim,tud pod razno ne vem kaj je un tadrug ..no ja vem,sam kokr gledam NG včas čist nč ne zaleže:))))))))))))
čak,piše da se je pogon nenadoma izklopil,pismu,sej slišiš da motorji zmanšujejo moč,vsaj jaz zmer poslušam kadar frčim...in še zmer mislim da bi loh mal jadral,pismu,sej uni so do azorov jadral 100km...  |
Je pa menda že razlika, če ostaneš brez pogona na 11.000 m pri hitrosti okol 900 km/h ali pa na nekaj sto metrov nad tlemi pri hitrosti 250 km/h.
Pilot pa se pri letenju nima kaj zanašat na zvok in ali sliši motorje "rjoveti" ampak ima zato instrumente, da vidi kako motorji delujejo. Vedno mora v glavi biti eno in osnovno načelo. Minimalna hitrost (za konfiguracijo) pomeni ostati v zraku, kar je manj kot to je "Huston we have a problem". _________________ See first with your mind
then with your eyes
and finally with your heart. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mala malca

Pridružen/-a: 07.11. 2006, 04:56 Prispevkov: 17767
|
Objavljeno: 05 Mar 2009 17:51 Naslov sporočila: |
|
|
Watamaro je napisal/a: |
enzrovt je napisal/a: |
qrc - cez en tedn letim .. 737, qvapa ..
(bo treba mal v cockpit uletet med pristajanjem pa mal pilote pokomandirat - nism vlajda stotin ur na FS prec vrgu ane) |
Raj se posveti tistemu, kar v FS nimaš - stevardesam.  |
pizdajimmaterne microsoftova...na to bi pa res loh mislil!!!
tele slovanske sestre so mal suhe,nooo
tele pa ne lih..
 _________________ Hja,prjatu,če bi ti jaz povedu kako je v Rusiji ,bi bil ti na drugi strani,bi bili naš sovražnik,te sedaj ne bi bilo...
Ivan Maček - Matija |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
enzrovt

Pridružen/-a: 18.03. 2008, 20:14 Prispevkov: 4154
|
Objavljeno: 05 Mar 2009 18:33 Naslov sporočila: |
|
|
Watamaro je napisal/a: |
enzrovt je napisal/a: |
qrc - cez en tedn letim .. 737, qvapa ..
(bo treba mal v cockpit uletet med pristajanjem pa mal pilote pokomandirat - nism vlajda stotin ur na FS prec vrgu ane) |
Raj se posveti tistemu, kar v FS nimaš - stevardesam.  |
Ej moj domet sta ryan & easy. Valjda ves kake kante tam zaposlujejo ... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|