|
Outlaws by Dnevnik Izobčenci ukinjenega dnevnikovega foruma
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
nobody
Pridružen/-a: 25.11. 2006, 04:55 Prispevkov: 366
|
Objavljeno: 13 Mar 2007 02:38 Naslov sporočila: Znana stališča, pa vendar |
|
|
Why Intelligent People Tend To Be Unhappy
Western society is not set up to nurture intelligent children and adults, the way it dotes over athletes and sports figures, especially the outstanding ones. While we have the odd notable personality such as Albert Einstein, we also have many extremely intelligent people working in occupations that are considered among the lowliest, as may be attested by a review of the membership lists of Mensa (the club for the top two percent on intelligence scales).
Education systems in countries whose primary interest is in wealth accumulation encourage heroes in movies, war and sports, but not in intellectual development. Super intelligent people manage, but few reach the top of the business or social ladder.
Lepše resnično ni mogel opisati zahodnega šolstva.
Ob vsem tem mi pride na misel, kako je bilo slovensko šolstvo kritizirano, kot eno najslabših, pa vendar je velika večina Slovencev, vsaj v naših letih, dosegla zavidljiv nivo znanja.
Eden od pokazateljev je tudi uspeh večine Slovencev v tujini.
Zaradi zanič šolstva?
Ne, pač pa zato, ker je bila šola za inteligentne. Šolski sistem je odlično ločil potek izobraževanja po inteligenčnih nivojih, tako od poklicne šole, pa do najvišje možne stopnje.
In verjeli ali ne, tak način omogoča samo - brezplačno šolstvo, v katerega pa večina Slovencev ne verjame.
http://www.scribd.com/doc/8778/Why-Intelligent-People-Tend-To-Be-Unhappy |
|
Nazaj na vrh |
|
|
matt
Pridružen/-a: 07.11. 2006, 23:51 Prispevkov: 2651 Kraj: Lodainn an Iar
|
Objavljeno: 13 Mar 2007 02:46 Naslov sporočila: |
|
|
Eh, mr. nobody, nekoc bi jest to se komentiral...
Dans sem pa obupal.
En tle (mislim da pepe) je dobr reku - cepci komunajzarski so dopustil da raja dobi kvalitetno znanje .. to jih je pokopalo. Nkol vec ne bodo oblastniki take traparije naredl.
Ostane samo zoprn priokus nemoci .. cist razumem nemske svobodomiselne intelektualce, kako so z grozo opazoval, kaj se dogaja z weimarsko republiko ... _________________ Ta tekst namerno ne obstaja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nobody
Pridružen/-a: 25.11. 2006, 04:55 Prispevkov: 366
|
Objavljeno: 13 Mar 2007 02:55 Naslov sporočila: |
|
|
Gospod matt,
čemu obupavanje?
Mislim, da je pametno nadaljevati in inteligenčni nivo razgovora je osnovna bit ugodne in pestre debate.
Da je vse skupaj vredno objave, me je prepričalo dejstvo, da večina zahodnjakov ne razume uspeha azijske populacije.
Ni vse v poceni delovni sili in ne glede na ves uvoz znanja in tehnologije, je vse treba razvijati naprej.
In to delajo samo inteligenčno vzpodbujevani ljudje.
Samo poglejte današnjo Indijo.
Pa lep pozdrav |
|
Nazaj na vrh |
|
|
matt
Pridružen/-a: 07.11. 2006, 23:51 Prispevkov: 2651 Kraj: Lodainn an Iar
|
Objavljeno: 13 Mar 2007 03:13 Naslov sporočila: |
|
|
Mene so na rit vrli rezultati ene studije (zdej ne vem a je bla pisa al nekej drugega) - strahotna spica v izobrazbi so vietnamci!
fookin' hell, mate ... to je 2^n krat bl bed njuz kot ce bi ahmanajadabadabadzad objavu da ma vodikovo bombo na icbm-jih ... ker to pomen, da bodo moji vnuki vietnamcem superge sival.
In to samo zato, da bo lahko par neoliberalnim idiotom danes prislo, ko bojo sole privatizirane.
Zanimiva je bla se razlaga - ucitelj v vietnamu je casten poklic (sic!) ... ljudje ga spostujejo, ker prihodnjim rodovom omogoca prihodnost .. in ponos ucitelja je uspesen ucenes; neuspesnega ucenca tak ucitelj jemlje kot osebni poraz. Tak mindset je pa mozen izkljucno le v visoko socializiranem okolju .. kapitalizem odpade v trenutku kot knof od gat. _________________ Ta tekst namerno ne obstaja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mala malca
Pridružen/-a: 07.11. 2006, 04:56 Prispevkov: 17767
|
Objavljeno: 13 Mar 2007 03:17 Naslov sporočila: Re: Znana stališča, pa vendar |
|
|
nobody je napisal/a: |
Why Intelligent People Tend To Be Unhappy
Western society is not set up to nurture intelligent children and adults, the way it dotes over athletes and sports figures, especially the outstanding ones. While we have the odd notable personality such as Albert Einstein, we also have many extremely intelligent people working in occupations that are considered among the lowliest, as may be attested by a review of the membership lists of Mensa (the club for the top two percent on intelligence scales).
Education systems in countries whose primary interest is in wealth accumulation encourage heroes in movies, war and sports, but not in intellectual development. Super intelligent people manage, but few reach the top of the business or social ladder.
Lepše resnično ni mogel opisati zahodnega šolstva.
Ob vsem tem mi pride na misel, kako je bilo slovensko šolstvo kritizirano, kot eno najslabših, pa vendar je velika večina Slovencev, vsaj v naših letih, dosegla zavidljiv nivo znanja.
Eden od pokazateljev je tudi uspeh večine Slovencev v tujini.
Zaradi zanič šolstva?
Ne, pač pa zato, ker je bila šola za inteligentne. Šolski sistem je odlično ločil potek izobraževanja po inteligenčnih nivojih, tako od poklicne šole, pa do najvišje možne stopnje.
In verjeli ali ne, tak način omogoča samo - brezplačno šolstvo, v katerega pa večina Slovencev ne verjame.
http://www.scribd.com/doc/8778/Why-Intelligent-People-Tend-To-Be-Unhappy |
no, zadeve so zopet malo drugačne...
kaj praviš na podatek da so ameriške šole reagirale šele po sputniku in ven vrgle kreativistični nauk....prej se je pa zarad darwina službo izgubljal...jaaa,vem da ene šole še zmer učijo kreativizem...hočem povedat samo to da sem gledu eno ameriško oddajo o tem
prijatelj je delu v turčiji ko so bolgari nagnal 2 milijona turkov...povedu mi je da ti turki napremerno prekašajo po znanju domačine in da so jezni in ljubosumni ker jim odžirajo službe z boljšim znanjem...
res je,v naših časih smo se loh neki naučil,ampak spet le tisti ki imamo orodje za to,ostalo je bilo golo piflanje in talo imamo polno idiotov s fakultetnimi papirji in polno zelo razgledanih in brihtnih ljudi v mojem rangu...dejstvo je da če nis bil taprav so te komot zatrl...
da je zunaj še slabš sem pa vidu v belgiji ko sem se z doktorjem znanosti slovenskega rodu prepiral da so galci in kelti eno in isto...on je trdil da niso _________________ Hja,prjatu,če bi ti jaz povedu kako je v Rusiji ,bi bil ti na drugi strani,bi bili naš sovražnik,te sedaj ne bi bilo...
Ivan Maček - Matija |
|
Nazaj na vrh |
|
|
matt
Pridružen/-a: 07.11. 2006, 23:51 Prispevkov: 2651 Kraj: Lodainn an Iar
|
Objavljeno: 13 Mar 2007 03:23 Naslov sporočila: |
|
|
sklepam, da ker si ni nihce vzel casa mene zatret (ne glede na to kolk sem gobcal), sem torej ze moral bit taprav.
zakaj kurac mi tega nihce ni povedal??? _________________ Ta tekst namerno ne obstaja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nobody
Pridružen/-a: 25.11. 2006, 04:55 Prispevkov: 366
|
Objavljeno: 13 Mar 2007 03:38 Naslov sporočila: |
|
|
Gospod matt,
zakaj bi vam kdo moral povedati?
Biti odvisen "od povedati" je prvi korak k nazadovanju, prva stopnička v v podzemlje vplivanih.
Zamislite si, koliko so vam povedali in koliko se se znašli sami.
Nekje pred dvemi - tremi leti sem bral neko študijo, da so naj inteligentnejši - kitajski otroci.
In poglejte samo bum kitajskih posvojenčkov.
Gospod mala malca,
kaj mislite, da je kje po svetu drugače?
Kdor ima orodje, kot vi pravite, se bo naučil. Če ima za to možnost.
Veliko bolj žalostna je zgodba, da na zahodu te možnosti nima in je izrednega pomena v katerem sloju si. Žal.
In slovenski model šolstva je bil, verjemite mi, do sedaj eden najboljših.
Samo poglejte, kako majhno število ljudi je v Sloveniji in če to primerjate s tistimi skoraj šestdesetimi odstotki... potem vam bo slika veliko bolj čista. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mala malca
Pridružen/-a: 07.11. 2006, 04:56 Prispevkov: 17767
|
Objavljeno: 13 Mar 2007 04:22 Naslov sporočila: |
|
|
matt je napisal/a: |
sklepam, da ker si ni nihce vzel casa mene zatret (ne glede na to kolk sem gobcal), sem torej ze moral bit taprav.
zakaj kurac mi tega nihce ni povedal??? |
lej,ti si mel ata župana,mama dohtrca,jz pa kurac palac s tabelo mamo...
in še ne 15 letn sem služu svoj kruh po strehah ob sobotah in nedeljah,medtem ko si ti nažigu...abbo
moje sicer odlične zveze so lih v tistem trenutku pomrl,in nihče me ni nikmor porivu... _________________ Hja,prjatu,če bi ti jaz povedu kako je v Rusiji ,bi bil ti na drugi strani,bi bili naš sovražnik,te sedaj ne bi bilo...
Ivan Maček - Matija |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mala malca
Pridružen/-a: 07.11. 2006, 04:56 Prispevkov: 17767
|
Objavljeno: 13 Mar 2007 04:24 Naslov sporočila: |
|
|
nobody je napisal/a: |
Gospod matt,
zakaj bi vam kdo moral povedati?
Biti odvisen "od povedati" je prvi korak k nazadovanju, prva stopnička v v podzemlje vplivanih.
Zamislite si, koliko so vam povedali in koliko se se znašli sami.
Nekje pred dvemi - tremi leti sem bral neko študijo, da so naj inteligentnejši - kitajski otroci.
In poglejte samo bum kitajskih posvojenčkov.
Gospod mala malca,
kaj mislite, da je kje po svetu drugače?
Kdor ima orodje, kot vi pravite, se bo naučil. Če ima za to možnost.
Veliko bolj žalostna je zgodba, da na zahodu te možnosti nima in je izrednega pomena v katerem sloju si. Žal.
In slovenski model šolstva je bil, verjemite mi, do sedaj eden najboljših.
Samo poglejte, kako majhno število ljudi je v Sloveniji in če to primerjate s tistimi skoraj šestdesetimi odstotki... potem vam bo slika veliko bolj čista. |
do sedaj?se teb sanja kok bolj so otroci obremenjeni kot v naših časih?hvalabogu da so jim vsaj te eksterce ukinl...gaber ni dobr zapisan pr šolnikih,da se razumemo...nj gre on experimentirat na opice,ljudi pa nj pusti pr gmah! _________________ Hja,prjatu,če bi ti jaz povedu kako je v Rusiji ,bi bil ti na drugi strani,bi bili naš sovražnik,te sedaj ne bi bilo...
Ivan Maček - Matija |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nobody
Pridružen/-a: 25.11. 2006, 04:55 Prispevkov: 366
|
Objavljeno: 13 Mar 2007 05:21 Naslov sporočila: |
|
|
Gospod mala malca,
sila zanimivo stališče imate. Prav. Ga sprejemam, vendar se z njim ne strinjam.
Pravite, da so otroci danes preobremenjeni.
Tukaj se moram povsem strinjati z vami, le razumevanje te obremenjenosti je različno:
moje dokaj trdno prepričanje je, da so otroci danes preobremenjeni le - z nošenjem pretežkih nahrbtnikov. Bog ne daj, da bi nosili šolske torbe, bi bili pri desetih letih - krivi.
Tokrat se ne bom spuščal v resnične idiotizme, kateri so pripeljali, da naši otroci igrajo tovorne osle.
Bistvo problema ni v Gabru in zunanjih preverjanjih. V naših časih je bila matura in zanjo si se moral pošteno pripraviti.
Ne, danes ustvarjamo trop pomehkuženih otročajev, kateri v veliki meri ne bodo imeli možnosti niti odrasti v pravem pomenu besede.
In v tem je bila poanta začetne misli.
Le zakaj se mi vsiljuje neprijazen črviček dvoma, da ste uvodni članek sploh prebrali?
In naj omenim še tole: takoj, ko starši z malo manj inteligentnimi otroci dobimo poročilo, da uspeh pa le ni najboljši, že skočimo do stropa, kolnemo in preklinjamo učitelje in šolski sistem.
Ob tem pa povsem pozabljamo, da smo prvi učitelji - ravno mi sami.
Do takrat, ko sami ne bomo znali ceniti tudi sosedovih otrok naš "šolski sistem" ne bo popolnoma ustrezen.
Mirno noč vam želim. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sine
Pridružen/-a: 04.11. 2006, 15:41 Prispevkov: 2471 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: 13 Mar 2007 08:15 Naslov sporočila: |
|
|
Benti je ratal gospodov! _________________ ČE STISNEMO PEST, NE MOREMO POBOŽATI! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Dorje
Pridružen/-a: 14.11. 2006, 10:13 Prispevkov: 4904
|
Objavljeno: 13 Mar 2007 08:49 Naslov sporočila: Re: Znana stališča, pa vendar |
|
|
nobody je napisal/a: |
Why Intelligent People Tend To Be Unhappy
Western society is not set up to nurture intelligent children and adults, the way it dotes over athletes and sports figures, especially the outstanding ones. While we have the odd notable personality such as Albert Einstein, we also have many extremely intelligent people working in occupations that are considered among the lowliest, as may be attested by a review of the membership lists of Mensa (the club for the top two percent on intelligence scales).
Education systems in countries whose primary interest is in wealth accumulation encourage heroes in movies, war and sports, but not in intellectual development. Super intelligent people manage, but few reach the top of the business or social ladder.
Lepše resnično ni mogel opisati zahodnega šolstva.
Ob vsem tem mi pride na misel, kako je bilo slovensko šolstvo kritizirano, kot eno najslabših, pa vendar je velika večina Slovencev, vsaj v naših letih, dosegla zavidljiv nivo znanja.
Eden od pokazateljev je tudi uspeh večine Slovencev v tujini.
Zaradi zanič šolstva?
Ne, pač pa zato, ker je bila šola za inteligentne. Šolski sistem je odlično ločil potek izobraževanja po inteligenčnih nivojih, tako od poklicne šole, pa do najvišje možne stopnje.
In verjeli ali ne, tak način omogoča samo - brezplačno šolstvo, v katerega pa večina Slovencev ne verjame.
http://www.scribd.com/doc/8778/Why-Intelligent-People-Tend-To-Be-Unhappy |
Res je jugoslovansko šolstvo v sloveniji dajalo visoke donose učencev z veliko znanja. Ni pa bilo povsod po federaciji enako uspešno. Pa ne zato, da so bili otroci na jugu manj inteligentni, pouk in učitelji so bilo morda manj kvalitetni. V glavnem pa so se razlike delale v motiviranosti otrok, ki je izhajala iz družine. Enostavno se izobrazba pri njih ni tako cenila kot v Sloveniji. Priznati pa moramo, da je bil šolski sistem učenja memoriranje. Torej so imeli učenci z dobrim spominom in "zic ledrom" bistveno prednost. Vemo pa da spomin, delavnost in IQ niso v korelaciji. Zato so najbolj kreativni otroci ostali brez formalne izobrazbe ali bolje - brez "pravih papirjev" za pravo bodočnost! Seveda se je to dalo odpraviti z dodatnim izobraževcanjem ob delu, ki je bil v nekem obdobju, zelo dobro razvito. Čeprav takrat še ni veljala danšnja logika, da se celo življenje učimo in da bo vsak v bodoče v življenju zamenjal vsaj 4 ali več poklicev.
Dorje se je poslužil te možnosti in lahko povem iz lastnih izkušenj, da je bilo vzdušje v teh "večernih" izobraževanjih povsem nekaj drugega, kot v prejšnjih šolah. Motivacija ni bila problem, odnosi med profesorji in učenci ali študenti pa veliko manj formalni in bolj kolegijalni. Tam se je dalo res časovno zgoščeno veliko naučiti.
Danes ob tem, ko sindikati pripravljajo protestni shod, da bi opozorili na razgradnjo javnega zdravstva in šolstva, pa nam minister Zver govori:
- Pa saj ne bo nobene razlike, ali se bodo otroci učili v zasebni ali javni šoli, ker ni šolnine in se programi za ene in druge plačujejo z državnim denarjem. Vse bi bilo v redu, če nebi pred to šolsko reformo, na veliko govorili in to počno še danes - nekakšne šolnine BODO MORALE BITI!
V trenutku, ko bo prišlo do tega, bo prišlo do razslojevanja in razslojevanje je za vsako državo škodljivo, saj izobrazba zaobide sposobne iz revnejših slojev, od katerih država ne bo imela nobene koristi. Izobraževanje ob delu pa je v upadu, saj je delavec časovno zelo obremenjen od strani delodajalcev, danes pa se ceni bolj vodljivost, kot razmišljanje s svojo glavo! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Samo
Pridružen/-a: 21.11. 2006, 15:19 Prispevkov: 683 Kraj: Koper
|
Objavljeno: 13 Mar 2007 10:10 Naslov sporočila: Re: Znana stališča, pa vendar |
|
|
Dorje je napisal/a: |
Priznati pa moramo, da je bil šolski sistem učenja memoriranje. Torej so imeli učenci z dobrim spominom in "zic ledrom" bistveno prednost. Vemo pa da spomin, delavnost in IQ niso v korelaciji. Zato so najbolj kreativni otroci ostali brez formalne izobrazbe ali bolje - brez "pravih papirjev" za pravo bodočnost! |
Dorje, današnji šolski sistem še mnogo bolj temelji ne memoriranju (in ne na logičnem razmišljanju), kot pa tisti v »naših« časih, pridobitev »papirja« pa vse bolj edini posvečeni cilj.
Naj navedem konkreten primer: Mlajši sin me je pred časom poprosil, naj mu zastavljam vprašanja, ki se nanašajo na fizikalne pretvornike med različnimi merskimi enotami. Hm, zanimivo, sem rekel; namreč takšne vrste priprošenj so iz njegove strani sila redke. No, pa dajmo. In sem začel s vprašanjem pod zaporedno točko 5. »To pa ne gre!«, je bila njegova prva reakcija, »učiteljica nikoli tako ne sprašuje, temveč vedno od prvega vprašanja proti zadnjemu«. Ojej, zakaj pa tako? Zakaj naj bi bilo to dobro? Nekako sem se s tem sprijaznil in začel spraševati zapovrstjo, kot je bilo napisano v zvezku. Opazil sem, kako pri odgovarjanju »bere« iz zvezka, vse pretvorbe pa so sila dolgočasno potekale enosmerno (1m=10dm;1dm=10cm ..., 1l=10dl;1dl=10cl ...). zato sem hotel zadevo le malce popestriti in eno vprašanje »obrnil«: »Koliko dm je 1 cm?«, sem ga vprašal. Ojej, da le ne bi tega storil ... . »Učiteljica NIKOLI in NOBENEGA tako ne sprašuje!«. Razburjenje je bilo v slogu »jok in stok in škripanje z zobmi«, kasneje pa nisem bil od njega nikoli več deležen časti v obliki spraševanja po učnem znanju. Zakaj le? Njegove ocene pri matematiki in fiziki se gibljejo v razponu 4-5, mene pa vendarle takšno »znanje« nikoli ne bo prepričalo...
lp Samo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
marmije
Pridružen/-a: 07.11. 2006, 18:21 Prispevkov: 7222
|
Objavljeno: 13 Mar 2007 13:05 Naslov sporočila: |
|
|
--seveda, pa privatno šolstvo, nima nič skupnega z elitizmom, vzdrževanjem kapitalskih pozicij in družbeno kontrolo... _________________ The US has the best government money can buy |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Čukica
Pridružen/-a: 04.11. 2006, 19:20 Prispevkov: 2810
|
Objavljeno: 13 Mar 2007 16:38 Naslov sporočila: |
|
|
Vidim, da je že spet na tapeti pretirano memoriranje, ki ga zahtevajo v naši šoli. Če sploh odmislim, da je memoriranje krasna telovadba za možgane, se ob splošnem udrihanju čez njega vedno znova vprašam naslednje:
Kako naj se kdorkoli od nas naučiti kritično in logično razmišljati o nečem, o čemer nima pojma? Ker je pot do vedenja o nečem običajno kopičenje informacij v glavah, ki bi ga večina rada preskočila. Kako je mogoče v družbi polemizirati o vrednosti slovenske moderne, recimo, če nimam pojma, kaj moderna je. Ker siem dudlanje o Ketteju, Cankarju ali Župančiču preskočila, saj so mi rekli, da je to golo memoriranje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|