|
Outlaws by Dnevnik Izobčenci ukinjenega dnevnikovega foruma
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Jaka
Pridružen/-a: 10.11. 2006, 21:41 Prispevkov: 521 Kraj: VelikeUplje
|
Objavljeno: 05 Nov 2008 02:27 Naslov sporočila: Re: NEUSPEL POIZKUS ATENTATA?:) |
|
|
mala malca je napisal/a: |
zabavn je tist o pijanosti JJ...in zopet je dnevnik zraven........... |
Jani63, če še tako berem prispevek na tvojem linku, nikjer ne vidim, da Dnevnik trdi, da je bil tvoj presvetli pijan.
Čas bi pa tudi že bil, da tista očala z rdečimi šipcami dol daš, kajti tudi tvoj presvetli je bil in je še vedno rdeč.
Saj več, kar se Janezek nauči.........in ta Janezek se je v svojih mladih letih zelo pridno učil!
KTG |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mala malca
Pridružen/-a: 07.11. 2006, 04:56 Prispevkov: 17767
|
Objavljeno: 05 Nov 2008 04:19 Naslov sporočila: Re: NEUSPEL POIZKUS ATENTATA?:) |
|
|
Jaka je napisal/a: |
mala malca je napisal/a: |
zabavn je tist o pijanosti JJ...in zopet je dnevnik zraven........... |
Jani63, če še tako berem prispevek na tvojem linku, nikjer ne vidim, da Dnevnik trdi, da je bil tvoj presvetli pijan.
Čas bi pa tudi že bil, da tista očala z rdečimi šipcami dol daš, kajti tudi tvoj presvetli je bil in je še vedno rdeč.
Saj več, kar se Janezek nauči.........in ta Janezek se je v svojih mladih letih zelo pridno učil!
KTG |
uh,jakec kakec...ka se pa pol zraven štul?in kje so že ti posnetki?? _________________ Hja,prjatu,če bi ti jaz povedu kako je v Rusiji ,bi bil ti na drugi strani,bi bili naš sovražnik,te sedaj ne bi bilo...
Ivan Maček - Matija |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Dorje
Pridružen/-a: 14.11. 2006, 10:13 Prispevkov: 4904
|
Objavljeno: 05 Nov 2008 10:09 Naslov sporočila: |
|
|
Jaka je napisal/a: |
Dorje je napisal/a: |
Je pa zanimivo, da se pred šleperje s 40 tonami vrivajo osebni avtomobili samo pri nas in pri tem nobeden ne pomisli, da je 40 t veliko težje ustaviti. V Nemčiji se to zelo redko zgodi, če pa se, pa za volanom ni Nemec.
Če izsili?! Pa mi povsem iz spomina sedajle naštej nekaj nesreč v zadnjem času, za katere je bil kriv "šleper" in se je končala s smrtjo? Ponavadi se "šleperji" umikamo (tudi dol s ceste) in rešujemo življenja MHD-jevcem (Mestno Hitrostnim Dirkačem)! |
Dorje, jenji mal, tudi tako kot pri nas vozijo te hiše na kolesih, vozijo malo kje, kjer so cestne zadeve kolikor toliko urejene. To, da šlepar na avtocesti s 105km/h prehiteva šleparja, kateri vozi 100km/h vidiš v Sloveniji in skoraj nikjer več, še huje pa je, da se ti šlepar prilepi na tvojo rit, ko voziš 100km/h po voznem pasu in ti blenda in trobi, seveda zopet v Sloveniji, da ne omenjam primerov prehitevanj pri hitrostih 80km/h in manj........
Pa vseeno, Dorje Srečno!
Lp |
Tole pa zahteva malo več priciznosti:
- omejitev za kamione nad 7,5 t je 80 km/h
- dogovorjena toleranca je 10% - kar znense legalnih 88 km/h
- vsi kamioni ki imajo vgrajene tahografe imajo avtomatično vgrajeno zaporo (mi pravimo blokado) - omejitev na 88 do 91 ali 92, kolikor pač varira usklajenost elektronike
- večjo hitrost od blokade lahko kamion doseže samo po klancu navzdol, ko motorna zavora ne zadrži tistih 40 t na blokadi
- v Nemčiji policija tolerira v takšnih primerih spuščanje po klancu do 95 km/h, če se klanec izteče v ravnino ali drugi klanec
- v zelo redkih primeri nam kamion uide preko te dovoljene hitrosti saj se skoraj ves čas vozimo s tempomatom, ta pa skrbi tudi za vklapljanje motorne zavore ali retarderja (dodatne zavore v menjalniku) pa še s pritiskom na zavoro umirjamo to hitrost
- kar se prehitevanja tiče - ne samo z razliko 5 km/h tudi z razliko 2 km/h lahko na avtocesti, kjer je prehitevani pas rezerviran za prehitevanje in kjer to ni prepovedano za kamione - prehiteva
- to počnemo po vsej Evropi in skozi celo Nemčijo in ni se mi še zgodilo tako kot pri nas, da bi mi odzadaj pri prehitevanju kakšen Porshe nažigal dolge luči in potem pri prehitevanju kazal fakiča, kot se to dogaja pri nas
- Evropejci so že dolgo pač dojeli, da je prehitevalni pas za prehitevanje, da je kamion popolnoma enakopraven udeleženec v prometu, da prehitevalni pas ni rezerviran samo za osebna vozila in da tam kjer prehitevanje ni omejeno lahko prehiteva vsak
- da se kamioni prehitevajo samo še pri nas?????? potem pa že dolgo nisi bil izven Slovenije
- da ti je blendal kamion pri 100 km/h? Je nekaj narobe s tvojim števcem, kajti blokade na kamionih se kontrolirajo najman vsako drugo leto in elektronski ištrumenti in sam tahograf so uradni dokument zato morajo biti redno pregledovani in vedno intaktni
- da se ti kamion prilepi tebi pri 90 km/h bi še nekako verjel - razen če ni klanec navzdol - ne razumem pa zakaj si se ti vozil 90? Če ti je šlo tako na živce, bi malo pohodil gas in se mirno odpeljal naprej, kamion tako ali tako ne more hitrejo od blokade.
- Holandci ki se v poletnih dneh vozijo s kamp prikolicami na Jadran nam tudi kravžljajo živce in se vozijo 80, in nekateri nikakor ne pogruntajao, da če bi se vozili vsaj 90 jih ne bi prehitel noben kamion
Ko se ti bo naslednjič prilepil kamion na rit samo dvigni hitrost za 3 km/h in boš videl kako se mu boš lepo oddaljeval!
Pa še nekaj je zanimivo, da tole kar sem zgoraj napisal ve vsak nemški policist še posebej tisti, ki se imenujejo BAG in so specializirani samo za profesionalne voznike. Zakaj vse to vedo, ker se usposabljajo v to smer in gredo z vozniki kamionov na vožnje in spoznajo vse težave in tudi finte, ki jih poznamo samo šoferji. Tudi sam sem prometni ing., ki naj bi to profesionalno poznal, pa nisem. Šele ko sem res sedel za volan in po prvih 200.000 km mi je postalo marsikaj bolj jasno. Zato pravim, da bi moral vsak, disponent ali pa direktor transportnega podjetja vsake toliko časa za en teden v kamion, da bi mu bilo malo bolj jasno. Seveda tudi policist, ki se srečuje z vozniki kamionov. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
enzrovt
Pridružen/-a: 18.03. 2008, 20:14 Prispevkov: 4154
|
Objavljeno: 05 Nov 2008 11:00 Naslov sporočila: |
|
|
mimogrede, pocasno prehitevanje kamionov v nemciji je tako pogost pojav, da ima celo svoje ime - Elefantenduell. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Kajtimar
Pridružen/-a: 07.11. 2006, 22:23 Prispevkov: 826 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 05 Nov 2008 11:29 Naslov sporočila: |
|
|
enzrovt je napisal/a: |
mimogrede, pocasno prehitevanje kamionov v nemciji je tako pogost pojav, da ima celo svoje ime - Elefantenduell. |
Popolnoma verjamem, vendar je verjetno neka razlika med Nemčijo in nami. Od Sežane proti Murski se namreč vleče kolona tovornjakov (Elefantkaravane) in če si slučajno še "srečkovič", da voziš na tej relaciji ravno v času, ko za tovornjake ni prepovedano prehitevanje, potem lahko na vsakih par kilometrov naletiš na Elefantduell.
Ni čudno, da gredo potem živci voznikom osebnih avtomobilov v franže. Ko k temu na avtocesti dodaš še vse trenutne zapore in preusmeritve zaradi vzdrževalnih del, ter posledično kilometrske zastoje, dobiš situacijo, kakršno smo imeli okoli 1. novembra: na relacijo Maribor - Koper je pokalo kot za stavo!
Lep dan vsem skupaj... _________________ Samo vesolje in človeška neumnost sta neskončni, vendar za prvo nisem čisto prepričan.
A. Einstein |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mala malca
Pridružen/-a: 07.11. 2006, 04:56 Prispevkov: 17767
|
Objavljeno: 05 Nov 2008 15:59 Naslov sporočila: |
|
|
Dorje je napisal/a: |
Jaka je napisal/a: |
Dorje je napisal/a: |
Je pa zanimivo, da se pred šleperje s 40 tonami vrivajo osebni avtomobili samo pri nas in pri tem nobeden ne pomisli, da je 40 t veliko težje ustaviti. V Nemčiji se to zelo redko zgodi, če pa se, pa za volanom ni Nemec.
Če izsili?! Pa mi povsem iz spomina sedajle naštej nekaj nesreč v zadnjem času, za katere je bil kriv "šleper" in se je končala s smrtjo? Ponavadi se "šleperji" umikamo (tudi dol s ceste) in rešujemo življenja MHD-jevcem (Mestno Hitrostnim Dirkačem)! |
Dorje, jenji mal, tudi tako kot pri nas vozijo te hiše na kolesih, vozijo malo kje, kjer so cestne zadeve kolikor toliko urejene. To, da šlepar na avtocesti s 105km/h prehiteva šleparja, kateri vozi 100km/h vidiš v Sloveniji in skoraj nikjer več, še huje pa je, da se ti šlepar prilepi na tvojo rit, ko voziš 100km/h po voznem pasu in ti blenda in trobi, seveda zopet v Sloveniji, da ne omenjam primerov prehitevanj pri hitrostih 80km/h in manj........
Pa vseeno, Dorje Srečno!
Lp |
Tole pa zahteva malo več priciznosti:
- omejitev za kamione nad 7,5 t je 80 km/h
- dogovorjena toleranca je 10% - kar znense legalnih 88 km/h
- vsi kamioni ki imajo vgrajene tahografe imajo avtomatično vgrajeno zaporo (mi pravimo blokado) - omejitev na 88 do 91 ali 92, kolikor pač varira usklajenost elektronike
- večjo hitrost od blokade lahko kamion doseže samo po klancu navzdol, ko motorna zavora ne zadrži tistih 40 t na blokadi
- v Nemčiji policija tolerira v takšnih primerih spuščanje po klancu do 95 km/h, če se klanec izteče v ravnino ali drugi klanec
- v zelo redkih primeri nam kamion uide preko te dovoljene hitrosti saj se skoraj ves čas vozimo s tempomatom, ta pa skrbi tudi za vklapljanje motorne zavore ali retarderja (dodatne zavore v menjalniku) pa še s pritiskom na zavoro umirjamo to hitrost
- kar se prehitevanja tiče - ne samo z razliko 5 km/h tudi z razliko 2 km/h lahko na avtocesti, kjer je prehitevani pas rezerviran za prehitevanje in kjer to ni prepovedano za kamione - prehiteva
- to počnemo po vsej Evropi in skozi celo Nemčijo in ni se mi še zgodilo tako kot pri nas, da bi mi odzadaj pri prehitevanju kakšen Porshe nažigal dolge luči in potem pri prehitevanju kazal fakiča, kot se to dogaja pri nas
- Evropejci so že dolgo pač dojeli, da je prehitevalni pas za prehitevanje, da je kamion popolnoma enakopraven udeleženec v prometu, da prehitevalni pas ni rezerviran samo za osebna vozila in da tam kjer prehitevanje ni omejeno lahko prehiteva vsak
- da se kamioni prehitevajo samo še pri nas?????? potem pa že dolgo nisi bil izven Slovenije
- da ti je blendal kamion pri 100 km/h? Je nekaj narobe s tvojim števcem, kajti blokade na kamionih se kontrolirajo najman vsako drugo leto in elektronski ištrumenti in sam tahograf so uradni dokument zato morajo biti redno pregledovani in vedno intaktni
- da se ti kamion prilepi tebi pri 90 km/h bi še nekako verjel - razen če ni klanec navzdol - ne razumem pa zakaj si se ti vozil 90? Če ti je šlo tako na živce, bi malo pohodil gas in se mirno odpeljal naprej, kamion tako ali tako ne more hitrejo od blokade.
- Holandci ki se v poletnih dneh vozijo s kamp prikolicami na Jadran nam tudi kravžljajo živce in se vozijo 80, in nekateri nikakor ne pogruntajao, da če bi se vozili vsaj 90 jih ne bi prehitel noben kamion
Ko se ti bo naslednjič prilepil kamion na rit samo dvigni hitrost za 3 km/h in boš videl kako se mu boš lepo oddaljeval!
Pa še nekaj je zanimivo, da tole kar sem zgoraj napisal ve vsak nemški policist še posebej tisti, ki se imenujejo BAG in so specializirani samo za profesionalne voznike. Zakaj vse to vedo, ker se usposabljajo v to smer in gredo z vozniki kamionov na vožnje in spoznajo vse težave in tudi finte, ki jih poznamo samo šoferji. Tudi sam sem prometni ing., ki naj bi to profesionalno poznal, pa nisem. Šele ko sem res sedel za volan in po prvih 200.000 km mi je postalo marsikaj bolj jasno. Zato pravim, da bi moral vsak, disponent ali pa direktor transportnega podjetja vsake toliko časa za en teden v kamion, da bi mu bilo malo bolj jasno. Seveda tudi policist, ki se srečuje z vozniki kamionov. |
dorje,ne zavajaj...sej vse drži kar si tipku,ampak realnost je pa taka,da sem jaz,JK,letu s šleparjem 120 po števcu...brez klanca
tisti taometri in blokade so pičkin dim...zmer se kj najde,in ti to dobr veš...
vseen pa mislim da je petminutno prehitivanje nesramna pizdarija ker drugim kradeš čas in živce....potem pa poka od kopra do maribora,kot je povedal vrli marburger...
kamione na železnco!!!! _________________ Hja,prjatu,če bi ti jaz povedu kako je v Rusiji ,bi bil ti na drugi strani,bi bili naš sovražnik,te sedaj ne bi bilo...
Ivan Maček - Matija |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mala malca
Pridružen/-a: 07.11. 2006, 04:56 Prispevkov: 17767
|
Objavljeno: 05 Nov 2008 16:01 Naslov sporočila: |
|
|
enzrovt je napisal/a: |
mimogrede, pocasno prehitevanje kamionov v nemciji je tako pogost pojav, da ima celo svoje ime - Elefantenduell. |
ka je pa pol če se elefantu v rt prbiješ....mosjkitofike? _________________ Hja,prjatu,če bi ti jaz povedu kako je v Rusiji ,bi bil ti na drugi strani,bi bili naš sovražnik,te sedaj ne bi bilo...
Ivan Maček - Matija |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Jaka
Pridružen/-a: 10.11. 2006, 21:41 Prispevkov: 521 Kraj: VelikeUplje
|
Objavljeno: 05 Nov 2008 21:02 Naslov sporočila: |
|
|
Dorje je napisal/a: |
Tole pa zahteva malo več priciznosti:
- omejitev za kamione nad 7,5 t je 80 km/h
- dogovorjena toleranca je 10% - kar znense legalnih 88 km/h
- vsi kamioni ki imajo vgrajene tahografe imajo avtomatično vgrajeno zaporo (mi pravimo blokado) - omejitev na 88 do 91 ali 92, kolikor pač varira usklajenost elektronike
- večjo hitrost od blokade lahko kamion doseže samo po klancu navzdol, ko motorna zavora ne zadrži tistih 40 t na blokadi............................
.........................
- Holandci ki se v poletnih dneh vozijo s kamp prikolicami na Jadran nam tudi kravžljajo živce in se vozijo 80, in nekateri nikakor ne pogruntajao, da če bi se vozili vsaj 90 jih ne bi prehitel noben kamion........
Ko se ti bo naslednjič prilepil kamion na rit samo dvigni hitrost za 3 km/h in boš videl kako se mu boš lepo oddaljeval!.......................... |
Dorje tudi tole tvoje zahteva malo več pozornosti, namreč, da laže moj števec to drži, toda GPS skoraj nič ne laže, če pa ne verjameš, to doživljam dnevno na južni ljubljanski obvoznici, sicer pa, tudi če bi vozil samo 80 na uro, kaj mi ima govedo za blendat. In ko se to zgodi, mi na kraj pameti ne pade, da bi hitrost povečeval ampak enostavno umaknem nogo z gasa, pa naj govedo za ritjo telovadi s tisto hišo na kolesih kakor ve in zna in po nekaj sto metrih z zmanjšano hitrostjo (za vsaj 10 na uro) počasi pospešim na tistih mojih stalnih 110 po števcu, kar je realnih 105.
O elektroniki mi ni potrebno pravit, kajti vse se da, to so pametne naprave, kar pomeni, da so programabilne.........
strinjam se kar si napisal o prehitevalnem pasu, toda verjetno mora biti pas za prehitevanje prost, ne pa kot običajno, ko jih boli qrac, enostavno žmigavc, pa gremo, saj smo močnejši. Da ne boš mislu, velikokrat sem že zaviral, ko sem bil na polovici tiste hiše na kolesih. Samo še to ti ostane in pa jebanje vse po spisku,
ne vem pa zakaj se razburjaš nad Nizozemci, saj vozijo po predpisih in tukaj mi nekaj pri tvojem navajanju predpisov ne štima, koliko je že splošna omejitev za te in vaše kategorije vozil?
Edino v čemer se strinjam s teboj so MHD-jevci, posebno zjutraj na poti v službo. Popoldan niti niso tak problem saj imaš stalno šleparje na vseh možnih pasovih in vožnja z več kot 90 na uro je tako ali tako nesmiselna.
In za konec, ostali šoferji (v večini) majo vas radi....
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Jaka
Pridružen/-a: 10.11. 2006, 21:41 Prispevkov: 521 Kraj: VelikeUplje
|
Objavljeno: 05 Nov 2008 21:04 Naslov sporočila: Re: NEUSPEL POIZKUS ATENTATA?:) |
|
|
mala malca je napisal/a: |
uh,jakec kakec...ka se pa pol zraven štul?in kje so že ti posnetki?? |
Torej, zmerjaj tisto govedo z rdečkarjem........... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Dorje
Pridružen/-a: 14.11. 2006, 10:13 Prispevkov: 4904
|
Objavljeno: 08 Nov 2008 12:53 Naslov sporočila: |
|
|
mala malca je napisal/a: |
Dorje je napisal/a: |
Jaka je napisal/a: |
Dorje je napisal/a: |
Je pa zanimivo, da se pred šleperje s 40 tonami vrivajo osebni avtomobili samo pri nas in pri tem nobeden ne pomisli, da je 40 t veliko težje ustaviti. V Nemčiji se to zelo redko zgodi, če pa se, pa za volanom ni Nemec.
Če izsili?! Pa mi povsem iz spomina sedajle naštej nekaj nesreč v zadnjem času, za katere je bil kriv "šleper" in se je končala s smrtjo? Ponavadi se "šleperji" umikamo (tudi dol s ceste) in rešujemo življenja MHD-jevcem (Mestno Hitrostnim Dirkačem)! |
Dorje, jenji mal, tudi tako kot pri nas vozijo te hiše na kolesih, vozijo malo kje, kjer so cestne zadeve kolikor toliko urejene. To, da šlepar na avtocesti s 105km/h prehiteva šleparja, kateri vozi 100km/h vidiš v Sloveniji in skoraj nikjer več, še huje pa je, da se ti šlepar prilepi na tvojo rit, ko voziš 100km/h po voznem pasu in ti blenda in trobi, seveda zopet v Sloveniji, da ne omenjam primerov prehitevanj pri hitrostih 80km/h in manj........
Pa vseeno, Dorje Srečno!
Lp |
Tole pa zahteva malo več priciznosti:
- omejitev za kamione nad 7,5 t je 80 km/h
- dogovorjena toleranca je 10% - kar znense legalnih 88 km/h
- vsi kamioni ki imajo vgrajene tahografe imajo avtomatično vgrajeno zaporo (mi pravimo blokado) - omejitev na 88 do 91 ali 92, kolikor pač varira usklajenost elektronike
- večjo hitrost od blokade lahko kamion doseže samo po klancu navzdol, ko motorna zavora ne zadrži tistih 40 t na blokadi
- v Nemčiji policija tolerira v takšnih primerih spuščanje po klancu do 95 km/h, če se klanec izteče v ravnino ali drugi klanec
- v zelo redkih primeri nam kamion uide preko te dovoljene hitrosti saj se skoraj ves čas vozimo s tempomatom, ta pa skrbi tudi za vklapljanje motorne zavore ali retarderja (dodatne zavore v menjalniku) pa še s pritiskom na zavoro umirjamo to hitrost
- kar se prehitevanja tiče - ne samo z razliko 5 km/h tudi z razliko 2 km/h lahko na avtocesti, kjer je prehitevani pas rezerviran za prehitevanje in kjer to ni prepovedano za kamione - prehiteva
- to počnemo po vsej Evropi in skozi celo Nemčijo in ni se mi še zgodilo tako kot pri nas, da bi mi odzadaj pri prehitevanju kakšen Porshe nažigal dolge luči in potem pri prehitevanju kazal fakiča, kot se to dogaja pri nas
- Evropejci so že dolgo pač dojeli, da je prehitevalni pas za prehitevanje, da je kamion popolnoma enakopraven udeleženec v prometu, da prehitevalni pas ni rezerviran samo za osebna vozila in da tam kjer prehitevanje ni omejeno lahko prehiteva vsak
- da se kamioni prehitevajo samo še pri nas?????? potem pa že dolgo nisi bil izven Slovenije
- da ti je blendal kamion pri 100 km/h? Je nekaj narobe s tvojim števcem, kajti blokade na kamionih se kontrolirajo najman vsako drugo leto in elektronski ištrumenti in sam tahograf so uradni dokument zato morajo biti redno pregledovani in vedno intaktni
- da se ti kamion prilepi tebi pri 90 km/h bi še nekako verjel - razen če ni klanec navzdol - ne razumem pa zakaj si se ti vozil 90? Če ti je šlo tako na živce, bi malo pohodil gas in se mirno odpeljal naprej, kamion tako ali tako ne more hitrejo od blokade.
- Holandci ki se v poletnih dneh vozijo s kamp prikolicami na Jadran nam tudi kravžljajo živce in se vozijo 80, in nekateri nikakor ne pogruntajao, da če bi se vozili vsaj 90 jih ne bi prehitel noben kamion
Ko se ti bo naslednjič prilepil kamion na rit samo dvigni hitrost za 3 km/h in boš videl kako se mu boš lepo oddaljeval!
Pa še nekaj je zanimivo, da tole kar sem zgoraj napisal ve vsak nemški policist še posebej tisti, ki se imenujejo BAG in so specializirani samo za profesionalne voznike. Zakaj vse to vedo, ker se usposabljajo v to smer in gredo z vozniki kamionov na vožnje in spoznajo vse težave in tudi finte, ki jih poznamo samo šoferji. Tudi sam sem prometni ing., ki naj bi to profesionalno poznal, pa nisem. Šele ko sem res sedel za volan in po prvih 200.000 km mi je postalo marsikaj bolj jasno. Zato pravim, da bi moral vsak, disponent ali pa direktor transportnega podjetja vsake toliko časa za en teden v kamion, da bi mu bilo malo bolj jasno. Seveda tudi policist, ki se srečuje z vozniki kamionov. |
dorje,ne zavajaj...sej vse drži kar si tipku,ampak realnost je pa taka,da sem jaz,JK,letu s šleparjem 120 po števcu...brez klanca
tisti taometri in blokade so pičkin dim...zmer se kj najde,in ti to dobr veš...
vseen pa mislim da je petminutno prehitivanje nesramna pizdarija ker drugim kradeš čas in živce....potem pa poka od kopra do maribora,kot je povedal vrli marburger...
kamione na železnco!!!! |
Srednjeevropejci tako ne mislijo - kar se tiče 5 min. prehitevanja. Verjemi mi - ravnokar sem bil 14 ur za volanom - proti vsem predpisom - včeraj sem štartal iz Lila ov 9 h v Rotterdamu sem bil ob 12. 50 in štartal domov ob 14 h in sem bil v Šenčurju ob 7 h. Sam! Če bi me dobili bi me zaprli in vrgli ključ proč! Pa sem velikjo prhiteval skozi Nemčijo z 2 do 3 km/h večjo hitrostjo. Pa računaj koliko časa sem prehiteval če je kompozicija dolga cca 18 m in prištej še spredaj in zadaj vsaj še 10 m varnostne razdalje.
Verjemi nobeden - prav noben voznik osebnega avtomobila mi ni žmigal ali žugal, ker sem mu vzel tistih 5 min njegovega kao bolj vrednega časa od mojega. Kajti po 1200 km se tiste tri km/h pozna, da lahko greš na kofe in si na cilju v istem času kot tisti, ki ima blokado nižje nastavljeno. Zajec pa tič v tistem grmu, kjer si plačan po opravljenih "km" in si zaradi višje nastavljenega tahometra ob kakšnih 160 €! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Dorje
Pridružen/-a: 14.11. 2006, 10:13 Prispevkov: 4904
|
Objavljeno: 08 Nov 2008 13:09 Naslov sporočila: |
|
|
Jaka je napisal/a: |
Dorje je napisal/a: |
Tole pa zahteva malo več priciznosti:
- omejitev za kamione nad 7,5 t je 80 km/h
- dogovorjena toleranca je 10% - kar znense legalnih 88 km/h
- vsi kamioni ki imajo vgrajene tahografe imajo avtomatično vgrajeno zaporo (mi pravimo blokado) - omejitev na 88 do 91 ali 92, kolikor pač varira usklajenost elektronike
- večjo hitrost od blokade lahko kamion doseže samo po klancu navzdol, ko motorna zavora ne zadrži tistih 40 t na blokadi............................
.........................
- Holandci ki se v poletnih dneh vozijo s kamp prikolicami na Jadran nam tudi kravžljajo živce in se vozijo 80, in nekateri nikakor ne pogruntajao, da če bi se vozili vsaj 90 jih ne bi prehitel noben kamion........
Ko se ti bo naslednjič prilepil kamion na rit samo dvigni hitrost za 3 km/h in boš videl kako se mu boš lepo oddaljeval!.......................... |
Dorje tudi tole tvoje zahteva malo več pozornosti, namreč, da laže moj števec to drži, toda GPS skoraj nič ne laže, če pa ne verjameš, to doživljam dnevno na južni ljubljanski obvoznici, sicer pa, tudi če bi vozil samo 80 na uro, kaj mi ima govedo za blendat. In ko se to zgodi, mi na kraj pameti ne pade, da bi hitrost povečeval ampak enostavno umaknem nogo z gasa, pa naj govedo za ritjo telovadi s tisto hišo na kolesih kakor ve in zna in po nekaj sto metrih z zmanjšano hitrostjo (za vsaj 10 na uro) počasi pospešim na tistih mojih stalnih 110 po števcu, kar je realnih 105.
O elektroniki mi ni potrebno pravit, kajti vse se da, to so pametne naprave, kar pomeni, da so programabilne.........
strinjam se kar si napisal o prehitevalnem pasu, toda verjetno mora biti pas za prehitevanje prost, ne pa kot običajno, ko jih boli qrac, enostavno žmigavc, pa gremo, saj smo močnejši. Da ne boš mislu, velikokrat sem že zaviral, ko sem bil na polovici tiste hiše na kolesih. Samo še to ti ostane in pa jebanje vse po spisku,
ne vem pa zakaj se razburjaš nad Nizozemci, saj vozijo po predpisih in tukaj mi nekaj pri tvojem navajanju predpisov ne štima, koliko je že splošna omejitev za te in vaše kategorije vozil?
Edino v čemer se strinjam s teboj so MHD-jevci, posebno zjutraj na poti v službo. Popoldan niti niso tak problem saj imaš stalno šleparje na vseh možnih pasovih in vožnja z več kot 90 na uro je tako ali tako nesmiselna.
In za konec, ostali šoferji (v večini) majo vas radi....
Lp |
Tempomat se v osebnih avtomobilih redko uporablja, dočim se s kamionom prav zaradi tiste blokade na 88 km/h v glavnem vozimo na tempomat in ta vzdržuje tistih 88 km/h. Ko dohitiš nekoga, ki vozi manj kot 88 pač moraš "podreti" tempomat in voziti na "nogo". Sicer ni težko tempomat z nekaj pritiski na taster spustiti za kašne km, vendar za osebnim avtomobilom je drugače, ta lahko zelo hitro menja hitrost za nekaj 10 km/h gor in dol. Za tovornjak pa je to sila zamudno opravilo, predvesem če ti "idiot", ki telefonira in je pozabil voziti, tik pod klancem vzame ves zalet potem pa se spomni, da je sicer na cesti in odrvi v klanec, ti pa se vlečeš s 40 km/h, čeprav ga z normalnim zaletom prevoziš 65 km/h. Za tovornjak pa je klanec tudi tak, ki ga osebni avto tudi zazna ne!
Pa ti tega ne bi bilo potrebno če bi tisti "idiot" v osebnem avtomobilu, ki gre kolikor hoče vozil vsaj 89 km/h in tebi ne bi bilo treba zavirati ali prehitevati nekoga, ki hitrosti sploh nima omejene in se lahko pelje kolikor hoče. Vozniki osebnega avtomobila bi se morali zavedati, da je vztrajnost 40 t kamiona odvisna od mase in so pojemki in pospeški težki, počasni in dragi - neekonomični in je enakomerna vožnja v istem tempu bolj ekonomična in varnejša.
Res je hiša na kolesih in poizkusi jo teko tudi jemati!?
Seveda so med profesionalnimi vozniki tudi kreteni, vendar jih je bistveno (tudi %ualno) manj kot med konfekcijskimi. Poleg kretenov s o pa v kamionih tudi Poljaki in Slovaki - ajajaja! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
velikilustrator
Pridružen/-a: 10.01. 2007, 22:21 Prispevkov: 6419
|
Objavljeno: 08 Nov 2008 13:43 Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo
Dorje je napisal/a: |
Seveda so med profesionalnimi vozniki tudi kreteni, vendar jih je bistveno (tudi %ualno) manj kot med konfekcijskimi. Poleg kretenov s o pa v kamionih tudi Poljaki in Slovaki - ajajaja! |
Imam nekega žlahtnika v Nemčiji in je kamionar tako kot ti. Če hoče delat, mora kršiti predpis o osmih urah vožnje, kajti firma lahko dobi za isti denar dva Poljaka ali Ukrajinca ... Kaj misliš, kdo je kriv če ga dobijo?
VL |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Jaka
Pridružen/-a: 10.11. 2006, 21:41 Prispevkov: 521 Kraj: VelikeUplje
|
Objavljeno: 08 Nov 2008 14:12 Naslov sporočila: |
|
|
Dorje je napisal/a: |
Tempomat se v osebnih avtomobilih redko uporablja.......
Pa ti tega ne bi bilo potrebno če bi tisti "idiot" v osebnem avtomobilu, ki gre kolikor hoče vozil vsaj 89 km/h ...............................
Seveda so med profesionalnimi vozniki tudi kreteni, vendar jih je bistveno (tudi %ualno) manj kot med konfekcijskimi. Poleg kretenov s o pa v kamionih tudi Poljaki in Slovaki - ajajaja! |
Dorje, zaradi kazni se tempomat v osebnih vozilih čedalje več uporablja...,
mi pa še vedno ni jasno, če imam stanovanjsko prikolico in moram vozit po avtocesti 80 na uro, zakaj bi moral zaradi šleparjev vozit hitreje ali še bolj enostavno, če mi paše vozit 80 zakaj bi moral hitreje????
Ne vem sicer od kje ti %, toda mislim, da to tudi slučajno ne drži vode, kajti, če mu je to služba še ne pomeni da zna vozit....,
to, kar se dogaja na naših kao avtocestah cestah je tako ali tako katastrofa, pa ne samo zaradi tovornega prometa na trasi KP-MS ampak zaradi vsega skupaj, tj gradbišča, nepotrebne omejitve, cestno hitrostni drekači, netoleranca, nepoznavanje cestno prometnih predpisov povrh vsega pa drastično povečan tovorni in pa seveda promet osebnih vozil.....
In da ne boš mislil, moje mišljenje je, da tudi slučajno niste vi vsega krivi..........
Srečno! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Dorje
Pridružen/-a: 14.11. 2006, 10:13 Prispevkov: 4904
|
Objavljeno: 09 Nov 2008 10:18 Naslov sporočila: |
|
|
Jaka je napisal/a: |
Dorje je napisal/a: |
Tempomat se v osebnih avtomobilih redko uporablja.......
Pa ti tega ne bi bilo potrebno če bi tisti "idiot" v osebnem avtomobilu, ki gre kolikor hoče vozil vsaj 89 km/h ...............................
Seveda so med profesionalnimi vozniki tudi kreteni, vendar jih je bistveno (tudi %ualno) manj kot med konfekcijskimi. Poleg kretenov s o pa v kamionih tudi Poljaki in Slovaki - ajajaja! |
Dorje, zaradi kazni se tempomat v osebnih vozilih čedalje več uporablja...,
mi pa še vedno ni jasno, če imam stanovanjsko prikolico in moram vozit po avtocesti 80 na uro, zakaj bi moral zaradi šleparjev vozit hitreje ali še bolj enostavno, če mi paše vozit 80 zakaj bi moral hitreje????
Ne vem sicer od kje ti %, toda mislim, da to tudi slučajno ne drži vode, kajti, če mu je to služba še ne pomeni da zna vozit....,
to, kar se dogaja na naših kao avtocestah cestah je tako ali tako katastrofa, pa ne samo zaradi tovornega prometa na trasi KP-MS ampak zaradi vsega skupaj, tj gradbišča, nepotrebne omejitve, cestno hitrostni drekači, netoleranca, nepoznavanje cestno prometnih predpisov povrh vsega pa drastično povečan tovorni in pa seveda promet osebnih vozil.....
In da ne boš mislil, moje mišljenje je, da tudi slučajno niste vi vsega krivi..........
Srečno! |
***mi pa še vedno ni jasno, če imam stanovanjsko prikolico in moram vozit po avtocesti 80 na uro, zakaj bi moral zaradi šleparjev vozit hitreje ali še bolj enostavno, če mi paše vozit 80 zakaj bi moral hitreje????***
Pravzaprav se ne pogovarjava o demokraciji - seveda ima vso demokratično pravico, da se voziš vsaj toliko kot je minimalno predpisano - manj kot polovico omejitve - na vatocesti 130 - torej 75 km/h, kar je samo 5 km/h pod 80!?
Sicer pa najina razprava poteka bolj eden mimo drugega, kot bi se prepirala ali je rumena barva lepša od rdeče! Pravzaprav ger tukaj bolj za empatijo - vživeti se v poklic profesionalnega voznika, kar je seveda za amaterja zelo težko, za tovornjakarja pa ne, ker je avtomatično vsak tudi voznik osebnega vozila, kot je vsak voznik tudi pešec! In sem pretežni del vozniškega staža voznik osebnega vozila a vseeno ne amater. Zanimivo, da sam kot voznik os.a. nimam in nisem nikoli imel nobenih težav s tovornjakarji razen v Pakistanu in Indiji! Kjer pa se tako ali tako obnašajo kot desetletniki, ki jim potalaš tovornjake!
Verjemi, da je moj staž voznika osebnega avta in motorja od 1968 leta in imam skupno več kot 3 miljone prevoženih km od tega najmanj na tovornjaku, ker pač opravljam ta poklic bolj zadnje čase, ker sem pač prometni inžener in imam te kategorije že leta in leta in še to toliko kolikor se mi da.
Povedal ti bom kako v Nemčiji usposabljajo policiste posebne enote BAG za kontrol LKW voznikov. Največkrat jih izberejo iz vrst poklicnih voznikov in še te vsako leto pošljejo za kakšen mesec na usposabljanje na špedicijo.
Nekaj časa nazaj sem bil ustavljan od BAG-ovcev in sem imel za skoraj 3 ure prekoračen delovni čas in potožil, da včasih enostavno zakon in realno življenje ter poklic ne gredo skupaj. In potrdil mi je! Razumel je in mi spregledal prekršek, vreden 300 €! Zaradi takšnega usposabljanja se lahko vživijo v delo voznika in zaradi tega je v Nemčiji v preometu red in varnost, pa imajo verjetno najbolj blage policiste in ne inkasante, a po drugi strani najbolj usposobljene. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Jaka
Pridružen/-a: 10.11. 2006, 21:41 Prispevkov: 521 Kraj: VelikeUplje
|
Objavljeno: 09 Nov 2008 22:56 Naslov sporočila: |
|
|
Dorje je napisal/a: |
Pravzaprav se ne pogovarjava o demokraciji - seveda ima vso demokratično pravico, da se voziš vsaj toliko kot je minimalno predpisano - manj kot polovico omejitve - na vatocesti 130 - torej 75 km/h, kar je samo 5 km/h pod 80!?...................... |
Dorje, poklic kakor vsak drugi nič težji nič lažji(po Virantovo), vseeno pa, glede na to, da se rad pohvališ z inženirjem in prevoženimi km, bi pa moral zaboga vedeti kakšne so omejitve (navzgor in navzdol) in če se ne motim velja pri nas, da je minimalna hitrost na avtoceti 60km/h seveda, če ni drugače predpisano.
Kar se pa nemških miličarjev tiče, me pa prav preklet mal brigajo........
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|