Outlaws by Dnevnik Seznam forumov Outlaws by Dnevnik
Izobčenci ukinjenega dnevnikovega foruma
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




CONCORDE

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Outlaws by Dnevnik Seznam forumov -> Malo mešano
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
mala malca



Pridružen/-a: 07.11. 2006, 04:56
Prispevkov: 17767

PrispevekObjavljeno: 22 Apr 2009 03:33    Naslov sporočila: CONCORDE Odgovori s citatom

NOCOJ SEM GLADAL FIOLM O ZADNJEM POLETU CONCORDA IZ NY,VLADO SE TI KAJ SANJA ZAKAJ SO UKINL CONCORDA....NE KUPIM DA ZARAD VZDRŽEVANJA...

http://www.catsprn.com/concordes_last_flight.htm

RES ŽIVEL SMO V FANTASTIČNI DOBI DVEH MACHOV,BOG VE KDAJ JIH ZOPET DOSEŽEMO...
_________________
Hja,prjatu,če bi ti jaz povedu kako je v Rusiji ,bi bil ti na drugi strani,bi bili naš sovražnik,te sedaj ne bi bilo...

Ivan Maček - Matija
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
enzrovt



Pridružen/-a: 18.03. 2008, 20:14
Prispevkov: 4154

PrispevekObjavljeno: 22 Apr 2009 08:43    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Jst se spomnim zadnjega poleta concorda iz edinburgha.. vzletel je v smeri livingstona (tam kjer delam) ... mislim da je bilo enkrat dopoldne, lep dan, lih zuni na cik pavzi sem bil (heh takrat sem se na svez zrak hodu) ... hudic je tako grmel, da so se sprozili avtoalarmi na parkplacu!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Watamaro



Pridružen/-a: 06.11. 2006, 23:12
Prispevkov: 3803

PrispevekObjavljeno: 22 Apr 2009 10:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Razen hitrosti potovanja čez atlantik je vse ostalo pri Concordu bilo proti ekonomsko-okoljevarstveni logiki.

Prevelika poraba goriva na potnika na prevoženo miljo.
Previsoki stroški vzdrževanja, še posebej stroški morebitnih modifikacij v prihodnosti. Že cockpiti concordov so bili potrebni temeljite prenove.
Prevelika obremenitev okolja tako z hrupom kot izpusti.

In vse to je seveda nekdo moral plačati. Plačali so potniki, ki pa jih je bilo vedno manj in manj za tisto ceno okoli nekaj tisoč dolarjev za povratno karto.
Problem, ki ga malo kdo pozna je tudi v tem, da imajo aviokompanije na letališčih (posebno prometnejših) zakupljene slote......kar pomeni, da letališču plača takso ne glede ali sploh tja prileti ali ne. Recimo Adrija je pred leti prodala svoj slot za London na Heatrowu za okoli 5 mio evrov in prešla na Gatwick, ker je tam veliko cenejši slot. Tako tudi morebitni odpovedani let letalsko družbo manj stane.
Razen tega so takse na letališčih odvisne poleg mnogo stvari tudi od hrupa motorjev letala in izpustov. Prav tako obstajajo določene direktive o obremenitvi okolja in seveda vse je vezano potem na denar. Poleg osebja aviokompanij pa od letalskih kart živi še veliko ljudi na zemlji in izven letaskih družb. Tu so preletne, priletne, terminalne in oh in sploh taks, od katerih živijo kontrole letenja, njihovi regulatorji in letališča. Tudi v Sloveniji se pripravlja velika sprememba in sicer naj bi se kmalu Direkcija za Civilno Letalstvo kmalu reorganizirala v Agencijo. To preprosto pomeni, da so sedaj na proračunu, v bodoče pa ne bodo več in bodo računali za svoje usluge tistim, katere nadzirajo. Ali drugače povedano……dovoljenje za »plovbo« za Adrijin Airbus trenutno stane Adrijo nekaj sto evrov……..ko bo agencija pa bo stalo nekaj deset tisoč evrov. Isto je z vsako »licenco« tako posameznika kot podjetja.

Bogati in tisti, ki so še bili pripravljeni plačati tako drage vozovnice so namreč namesto z Concordom začeli potovati v stilu našega el prezidenteja........z lastnimi ali najetimi privatnimi letali.

Concorde je zjebala čista ekonomska logika.
_________________
See first with your mind
then with your eyes
and finally with your heart.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
enzrovt



Pridružen/-a: 18.03. 2008, 20:14
Prispevkov: 4154

PrispevekObjavljeno: 22 Apr 2009 11:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

... in kdor se je pred leti dosti svaljkal po heathrowu, se bo cverjetno spomnil rednega gridlocka dvakrat na dan (ob zjutraj in zvecer), ko je ves promet zastal zaradi vzleta concorda...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mala malca



Pridružen/-a: 07.11. 2006, 04:56
Prispevkov: 17767

PrispevekObjavljeno: 22 Apr 2009 11:31    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

enzrovt je napisal/a:
Jst se spomnim zadnjega poleta concorda iz edinburgha.. vzletel je v smeri livingstona (tam kjer delam) ... mislim da je bilo enkrat dopoldne, lep dan, lih zuni na cik pavzi sem bil (heh takrat sem se na svez zrak hodu) ... hudic je tako grmel, da so se sprozili avtoalarmi na parkplacu!


sem vedu da se boš ti oglasu...:)

vse to je opisan na wikiju,sam tega nisem šteku..baje je letu čist nizk..al kako?
_________________
Hja,prjatu,če bi ti jaz povedu kako je v Rusiji ,bi bil ti na drugi strani,bi bili naš sovražnik,te sedaj ne bi bilo...

Ivan Maček - Matija
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Watamaro



Pridružen/-a: 06.11. 2006, 23:12
Prispevkov: 3803

PrispevekObjavljeno: 22 Apr 2009 11:38    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

jaz sicer veliko krat v šali pravim, da je Concorde ratu "obsolete" zaradi interneta.

Včas je pač nekdo moral sesti na Concorda in iz London City-a na Wall Street (ali obratno) prenesti kakšne stvari.

Dons to naredijo s klikom na miško in je gotovo v delčku sekunde.........ja potem pa ti tekmuj s takšno hitrostjo če lahko. Pomezik
_________________
See first with your mind
then with your eyes
and finally with your heart.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mala malca



Pridružen/-a: 07.11. 2006, 04:56
Prispevkov: 17767

PrispevekObjavljeno: 22 Apr 2009 11:39    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Watamaro je napisal/a:
Razen hitrosti potovanja čez atlantik je vse ostalo pri Concordu bilo proti ekonomsko-okoljevarstveni logiki.

Prevelika poraba goriva na potnika na prevoženo miljo.
Previsoki stroški vzdrževanja, še posebej stroški morebitnih modifikacij v prihodnosti. Že cockpiti concordov so bili potrebni temeljite prenove.
Prevelika obremenitev okolja tako z hrupom kot izpusti.

In vse to je seveda nekdo moral plačati. Plačali so potniki, ki pa jih je bilo vedno manj in manj za tisto ceno okoli nekaj tisoč dolarjev za povratno karto.
Problem, ki ga malo kdo pozna je tudi v tem, da imajo aviokompanije na letališčih (posebno prometnejših) zakupljene slote......kar pomeni, da letališču plača takso ne glede ali sploh tja prileti ali ne. Recimo Adrija je pred leti prodala svoj slot za London na Heatrowu za okoli 5 mio evrov in prešla na Gatwick, ker je tam veliko cenejši slot. Tako tudi morebitni odpovedani let letalsko družbo manj stane.
Razen tega so takse na letališčih odvisne poleg mnogo stvari tudi od hrupa motorjev letala in izpustov. Prav tako obstajajo določene direktive o obremenitvi okolja in seveda vse je vezano potem na denar. Poleg osebja aviokompanij pa od letalskih kart živi še veliko ljudi na zemlji in izven letaskih družb. Tu so preletne, priletne, terminalne in oh in sploh taks, od katerih živijo kontrole letenja, njihovi regulatorji in letališča. Tudi v Sloveniji se pripravlja velika sprememba in sicer naj bi se kmalu Direkcija za Civilno Letalstvo kmalu reorganizirala v Agencijo. To preprosto pomeni, da so sedaj na proračunu, v bodoče pa ne bodo več in bodo računali za svoje usluge tistim, katere nadzirajo. Ali drugače povedano……dovoljenje za »plovbo« za Adrijin Airbus trenutno stane Adrijo nekaj sto evrov……..ko bo agencija pa bo stalo nekaj deset tisoč evrov. Isto je z vsako »licenco« tako posameznika kot podjetja.

Bogati in tisti, ki so še bili pripravljeni plačati tako drage vozovnice so namreč namesto z Concordom začeli potovati v stilu našega el prezidenteja........z lastnimi ali najetimi privatnimi letali.

Concorde je zjebala čista ekonomska logika.


tole z okoljem so začel ameri ker jim njihov boeing ni lih dobr izpadu ker so hotl kr s tremi mahi okol frčat:)

gulfstream porab na potnika lih tok k konkord,ker prečekiri..s tem da z njim letiš v ameriko ceu dan,ane:)

koke sem gledu je bil lih to čar da je bil tko drag polet,ker se gospoda rada voz brez da mu plebejc gleda čez rame..kr spomn se kok je blo mrtvih v parizu...če je to prazn avion pol pa ne vem...

kokr sem prebral je hotu un od virgina vse skp kupit pa mu airbus povedu da delov pa naujo več delal...

se prav da je zadi neka politika...
_________________
Hja,prjatu,če bi ti jaz povedu kako je v Rusiji ,bi bil ti na drugi strani,bi bili naš sovražnik,te sedaj ne bi bilo...

Ivan Maček - Matija
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Watamaro



Pridružen/-a: 06.11. 2006, 23:12
Prispevkov: 3803

PrispevekObjavljeno: 22 Apr 2009 11:48    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

mala malca je napisal/a:


tole z okoljem so začel ameri ker jim njihov boeing ni lih dobr izpadu ker so hotl kr s tremi mahi okol frčat:)

gulfstream porab na potnika lih tok k konkord,ker prečekiri..s tem da z njim letiš v ameriko ceu dan,ane:)

koke sem gledu je bil lih to čar da je bil tko drag polet,ker se gospoda rada voz brez da mu plebejc gleda čez rame..kr spomn se kok je blo mrtvih v parizu...če je to prazn avion pol pa ne vem...

kokr sem prebral je hotu un od virgina vse skp kupit pa mu airbus povedu da delov pa naujo več delal...

se prav da je zadi neka politika...


Boeing še vedno nekje v ozadju goji koncept nadzvočnega potniškega letala......vendar morajo spedenat motorje do konca.....šlo pa bo za let na robu vesolja.....seveda zopet če bo ekonomsko upravičeno.

V Concordu se ni ravno udobno sedelo.......sam tolk da boš vedu. Če bi moral jaz osebno izbirati med Gulfstreamom cel dan in z pičko ki mi ga vleče.......al pa v Concordu....mah saj veš, da bi jaz tko kot naš turčin.

Bistveno je da veš, da imata Airbus in boeing različna koncepta in iz teh dveh konceptov tudi izvirata njihova najnovejša produkta.

Airbus s svojim A-380 predstavlja koncept povezljivosti velikih "hubov" in potem dostavo na končne destinacije........Boeing zagotavlja s svojim B-787 "Dream Liner" koncept od starta do cilja brez presedanja.

Nobene politke ni zadaj pri Concordu.....trust me.
_________________
See first with your mind
then with your eyes
and finally with your heart.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
enzrovt



Pridružen/-a: 18.03. 2008, 20:14
Prispevkov: 4154

PrispevekObjavljeno: 22 Apr 2009 11:53    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

mala malca je napisal/a:
enzrovt je napisal/a:
Jst se spomnim zadnjega poleta concorda iz edinburgha.. vzletel je v smeri livingstona (tam kjer delam) ... mislim da je bilo enkrat dopoldne, lep dan, lih zuni na cik pavzi sem bil (heh takrat sem se na svez zrak hodu) ... hudic je tako grmel, da so se sprozili avtoalarmi na parkplacu!


sem vedu da se boš ti oglasu...:)

vse to je opisan na wikiju,sam tega nisem šteku..baje je letu čist nizk..al kako?
niti ne - tako kot drugi. namrec, cez livingston vsa letala letijo se dokaj nizko .. je pac samo 7 milj od letalisca. OK, tud kak tovorni 747 s tastarimi motorji zna ornk grmet, ampak ni bilo primerjave s tem kravalom.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Watamaro



Pridružen/-a: 06.11. 2006, 23:12
Prispevkov: 3803

PrispevekObjavljeno: 22 Apr 2009 12:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

enzrovt je napisal/a:


sem vedu da se boš ti oglasu...:)

vse to je opisan na wikiju,sam tega nisem šteku..baje je letu čist nizk..al kako?


Da ne boš slučajno mislil, da se leti z potniškimi letali tako kot se hoče. vse je pod "komando". Vsaka samovolja v kontroliranem airspace se strogo kaznuje........če ni utemeljenih razlogov, da jo storiš.

Vzlet....vzpon na določeno višino......izvedba odletne procedure......nikoli pa "ful gas pa kud koji ljudi moji".......in Concorde je lohk prbil nadzvočno hitrost šele nad atlantikom in ko je letel na višinah okoli 50.000 feet, kjer ni mogu srečat nobenega drugega letala, razen kakšnega izgubljenega "Top Gunovca" in raztrgat bobniče ljudem in porazbijat šajbe na objektih.

A si ti kdaj v življenju slučajno slišal, kako poči, ko se prebije zvočni zid in kaj se zgodi, če se to naredi malce nižje in nad naseljenim območjem?
_________________
See first with your mind
then with your eyes
and finally with your heart.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
enzrovt



Pridružen/-a: 18.03. 2008, 20:14
Prispevkov: 4154

PrispevekObjavljeno: 22 Apr 2009 12:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

no, glede na to da je bil to zadnji polet je mogoce pilot tko for the show mal verglal gas pred publiko (a je mela ta stvar afterburnerje?)

Pok sem ze slisal, sam je bil precej visoko (v atlanti sem bival v marietti - par milj od locheedovega letalisca) .. ka pa vem, nc posebnega .. al pa je odvisno tud od oblike letala (v tem primeru f22)
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Watamaro



Pridružen/-a: 06.11. 2006, 23:12
Prispevkov: 3803

PrispevekObjavljeno: 22 Apr 2009 12:31    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

enzrovt je napisal/a:
no, glede na to da je bil to zadnji polet je mogoce pilot tko for the show mal verglal gas pred publiko (a je mela ta stvar afterburnerje?)

Pok sem ze slisal, sam je bil precej visoko (v atlanti sem bival v marietti - par milj od locheedovega letalisca) .. ka pa vem, nc posebnega .. al pa je odvisno tud od oblike letala (v tem primeru f22)


Mah zgoraj je pri urejanju posta prišlo do napake......sem spraševal Janija.

Kar se tiče poka ob prebitju zvočnega zidu, če si ga slišal nekje v okolici Atlante je bil seveda najverjetneje "dovoljen" in to zelo visoko. Verjetno celo nad vsem ostalim letalskim prometom, to pa je tipično nad 40.000 do 42.000 feet (tipično celo nad 13.000 m višine).

Drugače pa to radi redno počno v mehiškem zalivu tisti "rookys" iz Tyndell AFB iz Panama Citya na Floridi (natančneje iz 325. Fighter Wing, kjer šolajo za F-22, in F-15). seveda to počno dosti, dosti nižje zaradi dobrega filinga. Sicer pa tam ravno ne smejo visoko delat pizdarij (edin če zaprejo zračni prostor), ker je v trening zoni dovoljeno delat pizdrije sam do določene višine, višje pa je kontroliran zračni prostor za civilno letenje.
_________________
See first with your mind
then with your eyes
and finally with your heart.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mala malca



Pridružen/-a: 07.11. 2006, 04:56
Prispevkov: 17767

PrispevekObjavljeno: 22 Apr 2009 13:26    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Watamaro je napisal/a:
enzrovt je napisal/a:


sem vedu da se boš ti oglasu...:)

vse to je opisan na wikiju,sam tega nisem šteku..baje je letu čist nizk..al kako?


Da ne boš slučajno mislil, da se leti z potniškimi letali tako kot se hoče. vse je pod "komando". Vsaka samovolja v kontroliranem airspace se strogo kaznuje........če ni utemeljenih razlogov, da jo storiš.

Vzlet....vzpon na določeno višino......izvedba odletne procedure......nikoli pa "ful gas pa kud koji ljudi moji".......in Concorde je lohk prbil nadzvočno hitrost šele nad atlantikom in ko je letel na višinah okoli 50.000 feet, kjer ni mogu srečat nobenega drugega letala, razen kakšnega izgubljenega "Top Gunovca" in raztrgat bobniče ljudem in porazbijat šajbe na objektih.

A si ti kdaj v življenju slučajno slišal, kako poči, ko se prebije zvočni zid in kaj se zgodi, če se to naredi malce nižje in nad naseljenim območjem?


slišu...junija 91 v lublani:)

drgač bi pa loh vedu da jz kr neki vem o frčoplanih in procedurah...

ta tč je letu na 18ooom in imal merilec radiacije,ko je bila mejna presežena je sledil potop na 14ooo....
_________________
Hja,prjatu,če bi ti jaz povedu kako je v Rusiji ,bi bil ti na drugi strani,bi bili naš sovražnik,te sedaj ne bi bilo...

Ivan Maček - Matija
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Outlaws by Dnevnik Seznam forumov -> Malo mešano Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.