|
Outlaws by Dnevnik Izobčenci ukinjenega dnevnikovega foruma
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Samo
Pridružen/-a: 21.11. 2006, 15:19 Prispevkov: 683 Kraj: Koper
|
Objavljeno: 08 Jan 2007 15:00 Naslov sporočila: Apocalypto jutrišnjega dne |
|
|
Gibsonov Apocalypto ni le naključna postolovska povest, ni le še en neznosno brutalen portret apokaliptičnega nasilja namenjenega samemu sebi. Apocalypto je izbruh nebrzdane nacionalistične in religiozne mržnje, je čisti amoralni senzacionalizem.
Kljub njegovi ekstremni brutalnosti Apocalypto ni zgolj naslednji v vrsti Gibsonovih uporniških filmov z religiozno vsebino. Film je moralistična predstava in samo dve stvari si moramo priklicati v spomin, da pridemo do spoznanja o ozadju umazanega moralnega namena Gibsonovega opisa Majev.
Prva je ta, da navkljub Gibsonovemu portretu Majev kot makambriškega kulta poblaznelih ubijalcev iz Apokalipse Zdaj! ni prav nobenih dokazov, da bi Maji kadarkoli množično prakticirali žrtvovanje ljudi in druga je ta, da nedolžni lovci in nabiralci (katere je Gibson portetiral kot žrtve majevskega kulta smrti) zagotovo niso bili njihove tarče.
Toda Gibson to pozna bolje. Preštudiral je teren do potankosti in nič ga ni moglo omejiti od dokazov do katerih je prišel sam s svojih raziskovanjem. Njegov prikaz je zavestna laž, ki jo je uporabil za upravičitev predpostavke, da so majevske mestne državice propadle zato ker so si to zaslužile, zaslužile so si pokoritev s strani »superiorne« kulture v obliki genocida znanega kot Conquesta. Velike civilizacije se ne da zasvojiti dokler se ne uniči od znotraj sama, to nam hoče povedati Gibson. Z drugimi besedami – Conquesta ni bil genocid ampak moralna prebuditev, civilizacija ni propadla zaradi naravne katastrofe ali nenamerne zastrupitve prsti ali celo vojne, ne, bila je uničena v božji srdi nad silami zla. In Gibson Maje prikazuje prav takšne – kot sile globokega zla.
V Kristusovem pasjonu nam je bilo postreženo z Židi, zdaj smo dobili Maje. In potrditev tega, da je v zraku zares mnogo ofenzivnega rasnega stereotipa. To pa sovražim in preziram hkrati. Maji so prikazani kot ekstremni barbari, v bistvu pa so imeli zelo sofisticirano kulturo. To je žaljivo do Majev. Žaljivo je pravzaprav do vseh, ki poizkušajo med ljudmi širiti občutljivost in razumevanje do različnih kultur.
Stoletja so minila od propada majevskih mestnih držav in ameriškega holokavsta. V imenu imperija so Španci žrtvovali 95% prebivalcev takratne Mehike - grozoto, ki so jo uspeli doseči v zgolj sto letih. Hitlerjev holokavst z 20 miljoni žrtvami je v primerjavi s tem palček. Conquesta Amerike s strani Evropejcev je zahtevala 100 milijonov življenj. V zgodovini civilizacije ne obstaja bolj krvav genocid.
Toda če iščemo primere divjaštva se holokavst nad Maji ni končal takrat. Najnovejši val je star manj kot desetletje. Četrt milijona nedolžnih Majev je bilo poklanih v Gvatemali s strani režimskih odredov smrti, podpiranih s strani Gibsonovih kohort krščanske desnice, s podporo Ronalda Reagana in apokaliptičnimih fanatikov tipa Pat Robertson in Jerry Falwell. Imenoval se je »Tihi Holokavst«. Takrat so Maji utrpeli moderno apokalipso, ki je brutalnejša od česarkoli v Gibsonovi sadistični domišliji, brutalnejšo od česarkoli kar bi si on upal posneti. Toda to je povest, ki jo zavrača: njegovi demoni namreč niso »divjaški« Maji, temveč krščanski odredi smrti s podporo fundamentalističnih voditeljev, prakticirajoč metode stare Španske šole.
Okvir zgodbe ima podlago globoko v Gibsonovih ekstremno desničarskih religioznih in političih pogledih. Apocalypto je del propagandne fronte na področju duhovne vojne, zelo nevarna oblika kulturne vojne nad tistimi, ki bi radi zaščitili in ohranili zmožnost življenja v sožitju s strani tistih na krščanski desnici, ki bi radi »prinesli« Armagedon. V igri je prihodnost življenja na Zemlji v času, ko je za mnoge industrijska civilizacija Zahoda na robu propada in ko priznani svetovni znanstveniki vidijo naš planet na robu ekološkega uničenja. To je občutje, ki je globoko prevevalo takratne majevske mislece in katerih avtohtono duhovno tradicijo je Gibson izbral za prikaz zla.
Preživeli najnovejšega vala genocida še niso videli Apocalypta – niti Maji ne, niti tisti, katerim je Gibson rezerviral delček prostora ali ki delajo kot najemna delovna sila in služkinje. Rasistični stereotipi služijo enemu in samo enemu cilju – služijo kot zgodba, podlaga ki opravičuje uporabo sile proti določeni ciljni skupini. Pa naj bo zatiralčevo orožje meč in top, plinska celica, M16 ali ... kamera.
Gospodarsko združenje Latinske Amerike (The Latin Business Association) je Gibsonu podelilo njihovo nagrado za »Vizionarstvo«. Toda za Gibsona je prepozno da bi se lahko skrival za takimi izmišljenimi nagradami. Celo LA Times je poudaril: »ena stvar je prepoznavna za delo ... nagrade in povsem drugačna resničnost, da bi lahko Gibsona razglasili za »vizionarja«, posebno v času, ko imigracijska debata v ZDA opominja »Latinos«, da je kužni rasizem oddaljen le nekaj kozarčkov.«
Genocid je še bližje od tega. Vprašajte Špance. Vprašajte odrede smrti. Vprašajte Mela, za kamero ali za kozarčkom. Oddaljen je samo za en strel.
(Povzeto in prirejeno iz članka Juan-a Santos-a za revijo ZNet)
http://www.zmag.org/content/showarticle.cfm?SectionID=30&ItemID=11723
Samo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Comp
Pridružen/-a: 10.11. 2006, 18:49 Prispevkov: 3245
|
Objavljeno: 08 Jan 2007 15:48 Naslov sporočila: |
|
|
Sej zato pa, ko mi začne kakšen krščanar moralizirat, me prime nezaveden refleks po bruhanju. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mala malca
Pridružen/-a: 07.11. 2006, 04:56 Prispevkov: 17767
|
Objavljeno: 08 Jan 2007 16:24 Naslov sporočila: UPS,SOVRAŽNI GOVOR! |
|
|
Comp je napisal/a: |
Sej zato pa, ko mi začne kakšen krščanar moralizirat, me prime nezaveden refleks po bruhanju. |
BI TI RAD ŠEL NA SODIŠČE? _________________ Hja,prjatu,če bi ti jaz povedu kako je v Rusiji ,bi bil ti na drugi strani,bi bili naš sovražnik,te sedaj ne bi bilo...
Ivan Maček - Matija |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sine
Pridružen/-a: 04.11. 2006, 15:41 Prispevkov: 2471 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: 08 Jan 2007 17:04 Naslov sporočila: Re: UPS,SOVRAŽNI GOVOR! |
|
|
mala malca je napisal/a: |
Comp je napisal/a: |
Sej zato pa, ko mi začne kakšen krščanar moralizirat, me prime nezaveden refleks po bruhanju. |
BI TI RAD ŠEL NA SODIŠČE? |
A je kej zapedofilil, pa jaz nisem opazil?? _________________ ČE STISNEMO PEST, NE MOREMO POBOŽATI! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mala malca
Pridružen/-a: 07.11. 2006, 04:56 Prispevkov: 17767
|
Objavljeno: 08 Jan 2007 17:09 Naslov sporočila: Re: UPS,SOVRAŽNI GOVOR! |
|
|
Sine je napisal/a: |
mala malca je napisal/a: |
Comp je napisal/a: |
Sej zato pa, ko mi začne kakšen krščanar moralizirat, me prime nezaveden refleks po bruhanju. |
BI TI RAD ŠEL NA SODIŠČE? |
A je kej zapedofilil, pa jaz nisem opazil?? |
ne ne,on ma rad stare babe:)čimveč njih:)gre za politično korektnost
nis povedu kje računaš un strup _________________ Hja,prjatu,če bi ti jaz povedu kako je v Rusiji ,bi bil ti na drugi strani,bi bili naš sovražnik,te sedaj ne bi bilo...
Ivan Maček - Matija |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sine
Pridružen/-a: 04.11. 2006, 15:41 Prispevkov: 2471 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: 08 Jan 2007 17:12 Naslov sporočila: |
|
|
Trenutno na bolniški!! _________________ ČE STISNEMO PEST, NE MOREMO POBOŽATI! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mala malca
Pridružen/-a: 07.11. 2006, 04:56 Prispevkov: 17767
|
Objavljeno: 08 Jan 2007 17:17 Naslov sporočila: hudiča! |
|
|
Sine je napisal/a: |
Trenutno na bolniški!! |
as preveč kolesrail?
pazi,razisave pravijo da pretirano gonjenje pedal povzroča raka na prostati in impotenco dejmo prepovedat bicikle!!!!
PS:mal sem te podcenjeval....vsaj pol folka klele bi čudn gledal ob mojem vprašanju _________________ Hja,prjatu,če bi ti jaz povedu kako je v Rusiji ,bi bil ti na drugi strani,bi bili naš sovražnik,te sedaj ne bi bilo...
Ivan Maček - Matija |
|
Nazaj na vrh |
|
|
velikilustrator Gost
|
Objavljeno: 08 Jan 2007 21:23 Naslov sporočila: Re: Apocalypto jutrišnjega dne |
|
|
Zdravo
Samo je napisal/a: |
Gibsonov Apocalypto ni le naključna postolovska povest, ni le še en neznosno brutalen portret apokaliptičnega nasilja namenjenega samemu sebi. Apocalypto je izbruh nebrzdane nacionalistične in religiozne mržnje, je čisti amoralni senzacionalizem.
Kljub njegovi ekstremni brutalnosti Apocalypto ni zgolj naslednji v vrsti Gibsonovih uporniških filmov z religiozno vsebino. Film je moralistična predstava in samo dve stvari si moramo priklicati v spomin, da pridemo do spoznanja o ozadju umazanega moralnega namena Gibsonovega opisa Majev.
Prva je ta, da navkljub Gibsonovemu portretu Majev kot makambriškega kulta poblaznelih ubijalcev iz Apokalipse Zdaj! ni prav nobenih dokazov, da bi Maji kadarkoli množično prakticirali žrtvovanje ljudi in druga je ta, da nedolžni lovci in nabiralci (katere je Gibson portetiral kot žrtve majevskega kulta smrti) zagotovo niso bili njihove tarče.
Toda Gibson to pozna bolje. Preštudiral je teren do potankosti in nič ga ni moglo omejiti od dokazov do katerih je prišel sam s svojih raziskovanjem. Njegov prikaz je zavestna laž, ki jo je uporabil za upravičitev predpostavke, da so majevske mestne državice propadle zato ker so si to zaslužile, zaslužile so si pokoritev s strani »superiorne« kulture v obliki genocida znanega kot Conquesta. Velike civilizacije se ne da zasvojiti dokler se ne uniči od znotraj sama, to nam hoče povedati Gibson. Z drugimi besedami – Conquesta ni bil genocid ampak moralna prebuditev, civilizacija ni propadla zaradi naravne katastrofe ali nenamerne zastrupitve prsti ali celo vojne, ne, bila je uničena v božji srdi nad silami zla. In Gibson Maje prikazuje prav takšne – kot sile globokega zla.
V Kristusovem pasjonu nam je bilo postreženo z Židi, zdaj smo dobili Maje. In potrditev tega, da je v zraku zares mnogo ofenzivnega rasnega stereotipa. To pa sovražim in preziram hkrati. Maji so prikazani kot ekstremni barbari, v bistvu pa so imeli zelo sofisticirano kulturo. To je žaljivo do Majev. Žaljivo je pravzaprav do vseh, ki poizkušajo med ljudmi širiti občutljivost in razumevanje do različnih kultur.
Stoletja so minila od propada majevskih mestnih držav in ameriškega holokavsta. V imenu imperija so Španci žrtvovali 95% prebivalcev takratne Mehike - grozoto, ki so jo uspeli doseči v zgolj sto letih. Hitlerjev holokavst z 20 miljoni žrtvami je v primerjavi s tem palček. Conquesta Amerike s strani Evropejcev je zahtevala 100 milijonov življenj. V zgodovini civilizacije ne obstaja bolj krvav genocid.
Toda če iščemo primere divjaštva se holokavst nad Maji ni končal takrat. Najnovejši val je star manj kot desetletje. Četrt milijona nedolžnih Majev je bilo poklanih v Gvatemali s strani režimskih odredov smrti, podpiranih s strani Gibsonovih kohort krščanske desnice, s podporo Ronalda Reagana in apokaliptičnimih fanatikov tipa Pat Robertson in Jerry Falwell. Imenoval se je »Tihi Holokavst«. Takrat so Maji utrpeli moderno apokalipso, ki je brutalnejša od česarkoli v Gibsonovi sadistični domišliji, brutalnejšo od česarkoli kar bi si on upal posneti. Toda to je povest, ki jo zavrača: njegovi demoni namreč niso »divjaški« Maji, temveč krščanski odredi smrti s podporo fundamentalističnih voditeljev, prakticirajoč metode stare Španske šole.
Okvir zgodbe ima podlago globoko v Gibsonovih ekstremno desničarskih religioznih in političih pogledih. Apocalypto je del propagandne fronte na področju duhovne vojne, zelo nevarna oblika kulturne vojne nad tistimi, ki bi radi zaščitili in ohranili zmožnost življenja v sožitju s strani tistih na krščanski desnici, ki bi radi »prinesli« Armagedon. V igri je prihodnost življenja na Zemlji v času, ko je za mnoge industrijska civilizacija Zahoda na robu propada in ko priznani svetovni znanstveniki vidijo naš planet na robu ekološkega uničenja. To je občutje, ki je globoko prevevalo takratne majevske mislece in katerih avtohtono duhovno tradicijo je Gibson izbral za prikaz zla.
Preživeli najnovejšega vala genocida še niso videli Apocalypta – niti Maji ne, niti tisti, katerim je Gibson rezerviral delček prostora ali ki delajo kot najemna delovna sila in služkinje. Rasistični stereotipi služijo enemu in samo enemu cilju – služijo kot zgodba, podlaga ki opravičuje uporabo sile proti določeni ciljni skupini. Pa naj bo zatiralčevo orožje meč in top, plinska celica, M16 ali ... kamera.
Gospodarsko združenje Latinske Amerike (The Latin Business Association) je Gibsonu podelilo njihovo nagrado za »Vizionarstvo«. Toda za Gibsona je prepozno da bi se lahko skrival za takimi izmišljenimi nagradami. Celo LA Times je poudaril: »ena stvar je prepoznavna za delo ... nagrade in povsem drugačna resničnost, da bi lahko Gibsona razglasili za »vizionarja«, posebno v času, ko imigracijska debata v ZDA opominja »Latinos«, da je kužni rasizem oddaljen le nekaj kozarčkov.«
Genocid je še bližje od tega. Vprašajte Špance. Vprašajte odrede smrti. Vprašajte Mela, za kamero ali za kozarčkom. Oddaljen je samo za en strel.
(Povzeto in prirejeno iz članka Juan-a Santos-a za revijo ZNet)
http://www.zmag.org/content/showarticle.cfm?SectionID=30&ItemID=11723
Samo |
Pasjon sem gledal zaradi tega, ker se je toliko govorilo o njem. Da bi ga označil za antisemtičnega - ne vem. Meni je Pasjon bil razvlečen in dolgočasen (Jezus je za mene samo človek in nič več).
O Apocalyptu ti bom lahko kaj napisal, če ga bom gledal. Zaenkrat ni nič takšenga, da bi ga gledal. Vsekakor pa ga ne bom gledal skozi rasne teorije.
VL |
|
Nazaj na vrh |
|
|
marmije
Pridružen/-a: 07.11. 2006, 18:21 Prispevkov: 7222
|
Objavljeno: 08 Jan 2007 23:10 Naslov sporočila: |
|
|
predvsem, pa nisem nikjer zasledil, da bi imel Gipson, kaksne dokumentarne tendence z Apocalyptom -- gledal, ga pa seveda ne bom -- ker me tovrstni "spektakli", ze dolgo vec ne zanimajo... _________________ The US has the best government money can buy |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mala malca
Pridružen/-a: 07.11. 2006, 04:56 Prispevkov: 17767
|
Objavljeno: 09 Jan 2007 04:49 Naslov sporočila: aja... |
|
|
marmije je napisal/a: |
predvsem, pa nisem nikjer zasledil, da bi imel Gipson, kaksne dokumentarne tendence z Apocalyptom -- gledal, ga pa seveda ne bom -- ker me tovrstni "spektakli", ze dolgo vec ne zanimajo... |
ti se razsvetjuješ edino s lucidnimi balkanskimi filmi.... _________________ Hja,prjatu,če bi ti jaz povedu kako je v Rusiji ,bi bil ti na drugi strani,bi bili naš sovražnik,te sedaj ne bi bilo...
Ivan Maček - Matija |
|
Nazaj na vrh |
|
|
marmije
Pridružen/-a: 07.11. 2006, 18:21 Prispevkov: 7222
|
Objavljeno: 09 Jan 2007 05:55 Naslov sporočila: Re: aja... |
|
|
mala malca je napisal/a: |
marmije je napisal/a: |
predvsem, pa nisem nikjer zasledil, da bi imel Gipson, kaksne dokumentarne tendence z Apocalyptom -- gledal, ga pa seveda ne bom -- ker me tovrstni "spektakli", ze dolgo vec ne zanimajo... |
ti se razsvetjuješ edino s lucidnimi balkanskimi filmi.... |
--jasno -- " Maratonci ", so mi se posebej pri srcu -- nekako, mi kazejo, vse stiske in jade, malega slovenskega ( ups - srbskega ), kapitalistka... _________________ The US has the best government money can buy |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Samo
Pridružen/-a: 21.11. 2006, 15:19 Prispevkov: 683 Kraj: Koper
|
Objavljeno: 09 Jan 2007 09:55 Naslov sporočila: Re: Apocalypto jutrišnjega dne |
|
|
velikilustrator je napisal/a: |
Zdravo
Samo je napisal/a: |
Gibsonov Apocalypto ni le naključna postolovska povest, ni le še en neznosno brutalen portret apokaliptičnega nasilja namenjenega samemu sebi. Apocalypto je izbruh nebrzdane nacionalistične in religiozne mržnje, je čisti amoralni senzacionalizem.
Kljub njegovi ekstremni brutalnosti Apocalypto ni zgolj naslednji v vrsti Gibsonovih uporniških filmov z religiozno vsebino. Film je moralistična predstava in samo dve stvari si moramo priklicati v spomin, da pridemo do spoznanja o ozadju umazanega moralnega namena Gibsonovega opisa Majev.
Prva je ta, da navkljub Gibsonovemu portretu Majev kot makambriškega kulta poblaznelih ubijalcev iz Apokalipse Zdaj! ni prav nobenih dokazov, da bi Maji kadarkoli množično prakticirali žrtvovanje ljudi in druga je ta, da nedolžni lovci in nabiralci (katere je Gibson portetiral kot žrtve majevskega kulta smrti) zagotovo niso bili njihove tarče.
Toda Gibson to pozna bolje. Preštudiral je teren do potankosti in nič ga ni moglo omejiti od dokazov do katerih je prišel sam s svojih raziskovanjem. Njegov prikaz je zavestna laž, ki jo je uporabil za upravičitev predpostavke, da so majevske mestne državice propadle zato ker so si to zaslužile, zaslužile so si pokoritev s strani »superiorne« kulture v obliki genocida znanega kot Conquesta. Velike civilizacije se ne da zasvojiti dokler se ne uniči od znotraj sama, to nam hoče povedati Gibson. Z drugimi besedami – Conquesta ni bil genocid ampak moralna prebuditev, civilizacija ni propadla zaradi naravne katastrofe ali nenamerne zastrupitve prsti ali celo vojne, ne, bila je uničena v božji srdi nad silami zla. In Gibson Maje prikazuje prav takšne – kot sile globokega zla.
V Kristusovem pasjonu nam je bilo postreženo z Židi, zdaj smo dobili Maje. In potrditev tega, da je v zraku zares mnogo ofenzivnega rasnega stereotipa. To pa sovražim in preziram hkrati. Maji so prikazani kot ekstremni barbari, v bistvu pa so imeli zelo sofisticirano kulturo. To je žaljivo do Majev. Žaljivo je pravzaprav do vseh, ki poizkušajo med ljudmi širiti občutljivost in razumevanje do različnih kultur.
Stoletja so minila od propada majevskih mestnih držav in ameriškega holokavsta. V imenu imperija so Španci žrtvovali 95% prebivalcev takratne Mehike - grozoto, ki so jo uspeli doseči v zgolj sto letih. Hitlerjev holokavst z 20 miljoni žrtvami je v primerjavi s tem palček. Conquesta Amerike s strani Evropejcev je zahtevala 100 milijonov življenj. V zgodovini civilizacije ne obstaja bolj krvav genocid.
Toda če iščemo primere divjaštva se holokavst nad Maji ni končal takrat. Najnovejši val je star manj kot desetletje. Četrt milijona nedolžnih Majev je bilo poklanih v Gvatemali s strani režimskih odredov smrti, podpiranih s strani Gibsonovih kohort krščanske desnice, s podporo Ronalda Reagana in apokaliptičnimih fanatikov tipa Pat Robertson in Jerry Falwell. Imenoval se je »Tihi Holokavst«. Takrat so Maji utrpeli moderno apokalipso, ki je brutalnejša od česarkoli v Gibsonovi sadistični domišliji, brutalnejšo od česarkoli kar bi si on upal posneti. Toda to je povest, ki jo zavrača: njegovi demoni namreč niso »divjaški« Maji, temveč krščanski odredi smrti s podporo fundamentalističnih voditeljev, prakticirajoč metode stare Španske šole.
Okvir zgodbe ima podlago globoko v Gibsonovih ekstremno desničarskih religioznih in političih pogledih. Apocalypto je del propagandne fronte na področju duhovne vojne, zelo nevarna oblika kulturne vojne nad tistimi, ki bi radi zaščitili in ohranili zmožnost življenja v sožitju s strani tistih na krščanski desnici, ki bi radi »prinesli« Armagedon. V igri je prihodnost življenja na Zemlji v času, ko je za mnoge industrijska civilizacija Zahoda na robu propada in ko priznani svetovni znanstveniki vidijo naš planet na robu ekološkega uničenja. To je občutje, ki je globoko prevevalo takratne majevske mislece in katerih avtohtono duhovno tradicijo je Gibson izbral za prikaz zla.
Preživeli najnovejšega vala genocida še niso videli Apocalypta – niti Maji ne, niti tisti, katerim je Gibson rezerviral delček prostora ali ki delajo kot najemna delovna sila in služkinje. Rasistični stereotipi služijo enemu in samo enemu cilju – služijo kot zgodba, podlaga ki opravičuje uporabo sile proti določeni ciljni skupini. Pa naj bo zatiralčevo orožje meč in top, plinska celica, M16 ali ... kamera.
Gospodarsko združenje Latinske Amerike (The Latin Business Association) je Gibsonu podelilo njihovo nagrado za »Vizionarstvo«. Toda za Gibsona je prepozno da bi se lahko skrival za takimi izmišljenimi nagradami. Celo LA Times je poudaril: »ena stvar je prepoznavna za delo ... nagrade in povsem drugačna resničnost, da bi lahko Gibsona razglasili za »vizionarja«, posebno v času, ko imigracijska debata v ZDA opominja »Latinos«, da je kužni rasizem oddaljen le nekaj kozarčkov.«
Genocid je še bližje od tega. Vprašajte Špance. Vprašajte odrede smrti. Vprašajte Mela, za kamero ali za kozarčkom. Oddaljen je samo za en strel.
(Povzeto in prirejeno iz članka Juan-a Santos-a za revijo ZNet)
http://www.zmag.org/content/showarticle.cfm?SectionID=30&ItemID=11723
Samo |
Pasjon sem gledal zaradi tega, ker se je toliko govorilo o njem. Da bi ga označil za antisemtičnega - ne vem. Meni je Pasjon bil razvlečen in dolgočasen (Jezus je za mene samo človek in nič več).
O Apocalyptu ti bom lahko kaj napisal, če ga bom gledal. Zaenkrat ni nič takšenga, da bi ga gledal. Vsekakor pa ga ne bom gledal skozi rasne teorije.
VL |
Pa vendar postaja rasna in verska nestrpnost vse bolj bistvo njegovega sporočila.
Sicer pa so itak vsi njegovi filmi od norega Maxa naprej delani po istem kalupu : Tipu (tipom) se zgodi grooooozna krivica, srd se (ob vse večjem sočustvovanju gledalskega občestva) vse bolj stopnjuje dokler ni nujno potrebno vzeti pravico v svoje roke in ob splošnem odobravanju (predvsem mlajše publike, sic!) se začno okrutno krvavi prizori kar vrstiti, dokler ni pravici zadoščeno ...
Zelo poučno, ni kaj.
lp Samo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
velikilustrator Gost
|
Objavljeno: 09 Jan 2007 19:21 Naslov sporočila: Re: aja... |
|
|
Zdravo
marmije je napisal/a: |
--jasno -- " Maratonci ", so mi se posebej pri srcu -- nekako, mi kazejo, vse stiske in jade, malega slovenskega ( ups - srbskega ), kapitalistka... |
Ko že misliš, da si spoznal vso familijo, v postelji še leži ena mumija.
Sicer pa je kulten - I tata bi to radio sine.
VL |
|
Nazaj na vrh |
|
|
velikilustrator Gost
|
Objavljeno: 09 Jan 2007 19:23 Naslov sporočila: Re: Apocalypto jutrišnjega dne |
|
|
Zdravo
Samo je napisal/a: |
Pa vendar postaja rasna in verska nestrpnost vse bolj bistvo njegovega sporočila.
Sicer pa so itak vsi njegovi filmi od norega Maxa naprej delani po istem kalupu : Tipu (tipom) se zgodi grooooozna krivica, srd se (ob vse večjem sočustvovanju gledalskega občestva) vse bolj stopnjuje dokler ni nujno potrebno vzeti pravico v svoje roke in ob splošnem odobravanju (predvsem mlajše publike, sic!) se začno okrutno krvavi prizori kar vrstiti, dokler ni pravici zadoščeno ...
Zelo poučno, ni kaj.
lp Samo |
Mad Max in Lethal Weapon pa res ne sodijo v kategorijo filmov kot so Pasjon ali Apocalypto. Lethal Weapon je zajebancija, Mad Max pa je akcija, čeprav je mogoče prihodnost človeštva res taka.
VL |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cobra
Pridružen/-a: 06.11. 2006, 20:59 Prispevkov: 2608
|
Objavljeno: 09 Jan 2007 19:27 Naslov sporočila: Re: Apocalypto jutrišnjega dne |
|
|
velikilustrator je napisal/a: |
Zdravo
Samo je napisal/a: |
Pa vendar postaja rasna in verska nestrpnost vse bolj bistvo njegovega sporočila.
Sicer pa so itak vsi njegovi filmi od norega Maxa naprej delani po istem kalupu : Tipu (tipom) se zgodi grooooozna krivica, srd se (ob vse večjem sočustvovanju gledalskega občestva) vse bolj stopnjuje dokler ni nujno potrebno vzeti pravico v svoje roke in ob splošnem odobravanju (predvsem mlajše publike, sic!) se začno okrutno krvavi prizori kar vrstiti, dokler ni pravici zadoščeno ...
Zelo poučno, ni kaj.
lp Samo |
Mad Max in Lethal Weapon pa res ne sodijo v kategorijo filmov kot so Pasjon ali Apocalypto. Lethal Weapon je zajebancija, Mad Max pa je akcija, čeprav je mogoče prihodnost človeštva res taka.
VL |
Lethal Weapon je zajebancija, Mad Max pa je akcija, čeprav je mogoče prihodnost človeštva res taka.
$$$$ Tle se pa moram strinjat s tabo. Komplimenti !!!! $$$$
_________________
Credo ut intelligam, non intelligo ut credam.
Odi profanum vulgus et arceo.
Facta non verba. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|